برقراری ۵۰۰ تماس روزانه با اورژانس کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - رییس مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان گفت: روزانه به طور متوسط ۵۰۰ تماس با این مرکز برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فرزندی‌پور سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز به عنوان یک سیستم حیاتی، در حال حاضر با ۳۱ پایگاه فعال در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به ارائه خدمات پزشکی خارج از بیمارستان مشغول است.

وی با تبریک هفته اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی به وضعیت فعلی این مرکز در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر ۲۱۰ نفر در این بخش مشغول به کار هستند و از این تعداد، ۱۸۰ نفر پرسنل عملیات و حدود ۲۰ نفر در مرکز ارتباطات فعالیت می‌کنند که تمام آنان تحصیلات آکادمیک را در رشته‌های فوریت‌های پزشکی، پرستاری و بیهوشی گذرانده‌اند.

رئیس اورژانس کاشان درباره فعالیت‌های اورژانس پیش بیمارستانی تصریح کرد: روزانه شاهد حدود ۵۰۰ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ هستیم که با توجه به تعداد محدود آمبولانس‌ها، کارشناسان ما اقدام به اولویت‌بندی بیماران می‌کنند تا آمبولانس‌ها به موارد اورژانسی بیشتری اعزام شوند.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات موجود، گفت: در حال حاضر، حدود ۳۱ آمبولانس فعال در سطح شهر و جاده‌های شهرستان کاشان و آران و بیدگل مستقر هستند که به فواصل مختلف و با تجهیزات تخصصی و تیم‌های آموزش‌دیده به بیماران اورژانسی خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرزندی پور با بیان اینکه اورژانس به عنوان یکی از ارکان اصلی خدمات درمانی در کشور شناخته می‌شود، افزود: تیم‌های اورژانس به عنوان فرشته‌های نجات در کنار شهروندان هستند و امیدواریم با افزایش آگاهی و حمایت‌های لازم، خدمات ما هر چه بیشتر بهبود یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ