تمرکز هریس بر رای دهندگان جوان

اقتصاد ایران: کمپین کامالا هریس اعلام کرد که تمرکز بر رای دهندگان جوان در روز ملی ثبت نام رای دهندگان را آغاز کرده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمپین کامالا هریس اعلام کرد که تلاشی یک هفته‌ای را از امروز با هدف متقاعد کردن رای دهندگان جوان در روز ملی ثبت نام رای دهندگان آغاز کرده است.

کمپین کامالا هریس اعلام کرد تیم والز معاون کامالا هریس و دیگر مقامات عالی رتبه کمپین در سراسر ایالت های رقابتی در گردش هستند تا رای دهندگان جوان را برای ثبت نام کردن و رای دادن پیش از موعد یا در روز انتخابات، متقاعد کنند.

بر این اساس، مدیر کمپین هریس اعلام کرد خطرات در ماه نوامبر می تواد بالاتر از این باشد و هریس می داند که دموکراسی ما زمانی قوری تر خواهد بود که همه ما رای بدهیم. ما بر روی ملاقات با آمریکایی های جوان که مخاطرات این انتخابات را درباره موضوعات و نگرانی های مورد توجه خود، پیش می برند، تمرکز می کنیم. و زمانی که ما  رای بدهیم، پیروز می شویم.

بر این اساس، تیم والز نشست هایی را در ایالت های کلیدی جورجیا و کارولینای شمالی برگزار می کند و همسرش نیز رویدادهایی را با تمرکز بر رای دهندگان جوان در ایالت نوادا برگزار می کند.

دیگر مقامات کمپین به کالج های ایالت های کلیدی و رقابتی خواهند رفت. جاش شاپیرو فرماندار پنسیلوانیا میزبان رویدادی در دانشگاه پن خواهد بود. بیل نای در یک رویداد آب و هوایی در کارولینای شمالی سخنرانی خواهد کرد. جین فوندا در یک گردهمایی آب و هوایی در دانشگاه میشیگان حضور خواهد یافت. تمرکز تمام افراد حاضر این گردهمایی ها بر روی رای دهندگان جوان خواهد بود.

کمپین هریس خاطرنشان کرد که در کالج ها و دانشگاه های سیاه پوستان و موسسات خدمات اسپانیایی ها برای جلب آرای سیاه پوستان و لاتین تبارها حضور خواهد یافت.

براساس این گزارش، به نظر می رسد رای دهندگان جوان، نقش مهمی در پیروزی هریس در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر داشته باشند.

این در حالی است که نتایج تازه ترین نظرسنجی ها که به طور مشترک توسط یاهو و موسسه یوگاو پس از مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و کامالا هریس انجام شده، نشان می دهد که هریس با 5 درصد اختلاف نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان ثبت نام کرده پیشتاز است.

براساس نتایج این نظرسنجی که پس از مناظره 10 سپتامبر انجام شده، هریس با 50 درصد در مقابل ترامپ با 45 درصد در بین رای دهندگان ثبت نام کرده پیشتاز است. همچنین هریس با 48 درصد در مقابل 44 درصد با یک حاشیه خطای مشابه در صورت ورود حزب سوم به انتخابات و با 49 درصد در مقابل 45 درصد در بین رای دهندگان احتمالی نیز پیشتاز است.

نخستین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و کامالا هریس، 10 سپتامبر در شهر فیلادلفیا و به میزبانی شبکه ای بی سی برگزار شد. این دو نامزد برای نخستین بار در مقابل هم قرار گرفتند تا رأی‌دهندگان آمریکایی برای انتخاب یکی از این دو در انتخابات پنجم نوامبر (15 آبان) قانع شوند.

در همین حال، حزب جمهوری خواه پس از پایان مناظره در پستی در شبکه اجتماعی ایکس، ترامپ را «برنده مشخص» مناظره با هریس خواند.

جو بایدن نیز پس از پایان مناظره در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار کرد که احساس می‌کند کامالا هریس «با اختلاف» برنده این مناظره بوده است. هریس در مناظره ثابت کرد بهترین گزینه برای رهبری مردم آمریکاست. ما به عقب برنمی‌گردیم.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر(15 آبان) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ