ظرفیت نسل نو در مباحث قرآنی فعال نشده است

اقتصاد ایران: زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هنوز نتوانسته ایم در بحث قرآن ظرفیت نسل نو را فعال کنیم، بنابراین رویکرد در جلسات نهضت قرآنی بانوان باید عملیات محور بوده و اندیشه صرف نباشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی یوسفی در جمع بانوان قرآنی افزود: اگر اندیشه ورزی به عملیات ختم نشود، آسیب‌زا خواهد بود، بنابراین جلسات نهضت بانوان قرآنی باید عملیاتی شود چون ارائه کننده نظر بهتر می تواند آن طرح را اجرا کند.

وی با بیان اینکه جذب نسل نو در مباحث قرآنی از اولویت های مهم باید باشد، اظهار داشت: همه انرژی باید صرف تربیت نسل نو شود، بنابراین باید تدبیری اتخاذ و جلسات را جذاب کرد تا نسل یاد شده حضوری فعال در آن داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یکی از راه های جذب نسل نو در جلسات را تربیت قاریان ممتاز عنوان کرد و گفت: حضور در مسابقات خاص برای نوجوانان جذابیت خاصی دارد و کلاس های تخصصی می تواند نوجوانان را به این آموزش های تخصصی علاقه مند کند.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه برای ترویج مباحث قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه باید اقدامات بیشتری انجام شود، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید انس و الفت بین جوان و نوجوان با قرآن ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی قرآنی باید از طریق مادران وارد خانواده شده و در خانواده ها نهادینه شود خاطرنشان کرد: الگوسازی مسابقات پرشور قرآنی می تواند نوجوانان را علاقه مند به مجالس قرآنی کند.

یوسفی افزود: بانوان به طور معمول در مباحث قرآنی فعال و پیشتاز هستند و هسته مرکزی خانواده محسوب می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: این هسته مرکزی باید تقویت شود، نهضت بانوان قرآنی نیز همانند هسته مرکزی است و این موضوع باید تقویت شود و خود اعضا نیز تلاش کنند تا در عرصه های اجتماعی بیش از گذشته فعال‌تر باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ