راهیابی قره گوزلو به جمع ۸ نفر پایانی جام جهانی اسنوکر

اقتصاد ایران: ملی پوش اسنوکر کشورمان موفق شد در مرحله حذفی جام جهانی اسنوکر به میزبانی مغولستان حریف عراقی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم پایانی راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، جام جهانی اسنوکر ۲۰۲۴ و اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان به میزبانی مغولستان ۲۴ شهریور ماه لغایت ۴ مهر ماه(۱۴-۲۵ سپتامبر) برگزار می شود و تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب علی قره گوزلو و سیاوش مزینی با هدایت کامران شهلا در این رقابت ها حضور دارد.

عصر امروز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ دیدارهای مرحله حذفی برگزار شد و علی قره گوزلو موفق شد در دیداری برتر و درخشان علی جلیل علی از عراق را با نتیجه قاطعانه ۴ بر ۰ شکست دهد و به مرحله یک چهارم پایانی راه پیدا کند.

اما سیاوش مزینی با وجود اینکه در ابتدا ۲ بر صفر از پاراس گوپتا حریف هندی خود پیش بود در نهایت نتیجه را ۴ بر ۳ واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. بر این اساس از ساعت ۵:۳۰ صبح فردا علی قره گوزلو به عنوان تنها نماینده کشورمان به مصاف اویس منیر از پاکستان می رود.

نتایج مرحله گروهی ملی پوشان کشورمان:

در گروه C

علی قره گوزلو در دیدار نخست در مقابل بیاباتسات نوو از مغولستان ۳ بر ۲ شکست خورد اما در ادامه نانسن وان از هنگ کنگ و ماسیچ کوزاک از لهستان را با نتایج ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ از پیش روی برداشت و با سرگروهی راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

در گروه D

سیاوش مزینی حسین اللواتی عمانی و کاشوچیر تووشینجارگال از مغولستان را ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ شکست داد اما در مقابل اویس منیر پاکستانی ۳ بر ۱ شکست خورد به عنوان نفر دوم از گروه خود راهی مرحله حذفی مسابقات شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ