مایحتاج دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه ها تامین می شود

اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: تامین اقلام آموزشی و تحصیلی برای محصلان در آستانه بازگشایی مدارس و در قالب جشن عاطفه ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم جشن عاطفه‌ها در میدان آزادی سنندج اظهار کرد: برپایی جشن عاطفه‌ها در سنندج با کمک نهادهای مختلف برای خرید لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان نیازمند اقدام به برپایی این جشن کرده است.

وی گفت: این مراسم با شعار مشق همدلی در میدان اصلی کل شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: روز جمعه هم این مراسم در مرحله دوم در مساجد برای جمع آوری کمک‌های مردمی مستقر خواهد شد.

طوسی اذعان کرد: در کردستان ۷۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند و از این تعداد ۲۲ هزار دانش آموز و ۱۴۷۷ دانشجو هم تحت پوشش هستند.

وی گفت: وظیفه ما تأمین اقلام آموزشی و تحصیلی برای تمام محصلین در تمام پایه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اذعان کرد: مردم کردستان نوع دوست، وظیفه شناس و قدردان هستند و همیشه با تعهد و مسؤولیتی که دارند به هم نوع خود کمک کردند.

جمع آوری بیش از ۱۲ میلیارد کمک در قالب جشن عاطفه‌ها

طوسی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کمک مومنانه نقد و غیر نقد جمع آوری شد و ما وظیفه خود را از چند ماه قبل شروع کردیم تا کمک‌ها را در مدت معین بین دانش آموزان تقسیم کند.

وی ادامه داد: در حوزه نوشت افزار ۱۰۰ درصدی نیاز ۲۲ هزار دانش آموز ما تأمین شده و همکاران ما شروع به بسته بندی و توزیع آن کردند تا قبل از بازگشایی مدارس به نیازمندان بدهند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان یادآور شد: در زمینه کیف، کفش و پوشاک کمک بیشتری احتیاج داریم که امیدواریم مردم نوع دوست ما در این حوزه به یاری ما بیایند.

طوسی اظهار کرد: مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد پیامکی #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ پرداخت کنند و کمک‌های غیرنقدی را نیز به پایگاه‌های کمیته امداد، تحویل دهند.

مردم در برهه‌های مختلف کمک‌های خود را به نیازمندان ارائه داده‌اند

معاون توسعه نیروی انسانی استاندار کردستان هم در این مراسم افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم و همواره شاهد کمک‌های مردمی در طول سال و در مقاطع و برهه‌های مختلف بودیم.

عبدالله رشیدپور افزود: دانش آموزانی که نیاز به کمک دارند و دانشجویانی که ۲۲۰ نفر آنها نخبه هستند سرمایه‌های ما هستند که برای آغاز سال تحصیلی خود نیاز به لوازم جانبی دارند و نباید خانواده آنها مایوس باشند.

وی گفت: امروز و در سراسر استان با حضور فرمانداران و مسولان در این جشن در حالی برگزاری است که امیدواریم دانش آموزان بدون دغدغه در شروع سال تحصیلی به مدرسه بروند.

نماینده موقوفه مرحومه ماه‌رخسار معتمد وزیری هم در این مراسم اظهار کرد: موقوفه معتمد وزیری تعداد ۳ هزار و ۳۱۰ بسته لوازم التحریر به قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ تومان به کودکان نیازمند اهدا کرده است.

کریمی بیان کرد: سال قبل هم این موقوفه تعداد ۲۳۰۰ فقره بسته تحصیلی با ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، را در ناحیه منفصل شهری ناله توریع کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ