شوش، هرندی و بازار تهران هدف طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

اقتصاد ایران: سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت شب گذشته تحت نظارت مستقیم سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیگیری شد و تا بامداد امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه ادامه داشت.

این طرح با حضور سید محمد نقیب سرپرست این سازمان، حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران، حجت الاسلام مسعود رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب به اتفاق برخی معاونین و مدیران، یگان حفاظت، نیروی انتظامی و با پشتیبانی چندین دستگاه خودروی فوریت‌های اجتماعی حامی شهر اجرا شد.

محلات شوش، هرندی و بازار تهران از جمله اهداف سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بود و چندین معتاد متجاهر، متکدی و افراد بی‌خانمان در این طرح شناسایی و جذب شدند تا به مراکز غربالگری تحت پوشش سازمان اعزام شوند.

حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران با مثبت ارزیابی کردن اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: از زمان آغاز طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و چهره شهر مطلوب‌تر از گذشته شده است. شایان همچنین از زحمات شبانه روزی تمامی عوامل حاضر در اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: قرار است دو مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر افتتاح و راه‌اندازی کنیم تا تعداد مراکز ماده ۱۶ شهرداری تهران به عدد ۱۲ برسد که یکی از این مراکز مخصوص بانوان و دیگری مخصوص جذب و نگهداری آقایان خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب با اعلام اینکه شهرداری تهران در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده گفت: این چهارمین فاز طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران است که شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ اجرا می‌کند و حاصل این تلاش‌ها و همدلی‌ها در راه مبارزه با سیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشهود بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ