وضعیت سنجی و نظارت مومنانه در راس فعالیت ناظرین باشد

اقتصاد ایران: مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: طرح نظارت ستادی ۲۹۲ حوزه و پایگاه بسیج شهرداری تهران برای نخستین بار طی یک ماه توسط معاونت بازرسی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی حسن زاده، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در نخستین جلسه آغاز طرح نظارت ستادی که در حوزه بسیج شهرداری منطقه ۸ برگزار شد، هدف از اجرای این طرح را وضعیت سنجی و نظارت مومنانه همه پایگاه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: طی این طرح قرار است ظرف مدت یک ماه همه حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرداری تهران مورد ارزیابی و پایش قرار بگیرند.

وی افزود: منظور از نظارت مومنانه؛ کمک به رشد و تعالی رده‌های سازمان بسیج و تحقق کمی و کیفی برنامه‌های متعدد سازمان در سرپنجه‌های اصلی آن، که همانا پایگاه‌های بسیج است.

حسن زاده با تأکید بر اینکه در کارنامه‌ای که در پایان طرح صادر می‌شود، هیچ رده‌ای با یکدیگر مقایسه نمی‌کنیم، تصریح کرد: در این طرح هر رده به نسبت خودش مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد و ما در این طرح همفکری و کمک برای رفع نواقص و بهبود وضعیت پایگاه‌ها را هدف گذاری کرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسداللهی، ایمان، اخلاص، تلاش خستگی ناپذیر و فعالیت بی شائبه این سردار گرانقدر در عرصه‌های مختلف انقلاب را الگویی برای همه بسیجیان عنوان کرد و افزود: علت نامگذاری طرح نظارت ستادی به نام این شهید والامقام به دلیل الگوگیری همه بسیجیان از منش و روش شهید اسداللهی است.

حسن زاده از شناسایی، تربیت و تعالی و بکارگیری به عنوان سه وظیفه اصلی همه بسیجیان یاد کرد و افزود: امروز خانواده بزرگ شهرداری تهران سرشار از استعدادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی است و بسیجیان این خانواده بزرگ بایستی پویا و فعال در عرصه‌های مختلف بدرخشند تا وظیفه اصلی خود که همانا "حفظ انقلاب و بسترسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) " محقق شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ