خدمت به محرومین در روستاها مهم‌ترین رویکرد بنیاد مسکن است

اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: خدمت به محرومین و مستضعفین در روستاها مهم‌ترین رویکرد بنیاد مسکن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان شفت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در استان و شهرستان شفت اظهار کرد: افتخار می‌کنیم در نهادی به مردم عزیز خدمت می‌کنیم که منتسب به امام (ره) و مقام معظم رهبری است و هدف اصلی این نهاد خدمت به محرومین به ویژه روستاییان عزیز است.

دائمی با بیان اینکه خدمت به محرومین و مستضعفین در روستاها مهم‌ترین رویکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: این نهاد تاکنون خدمات شایسته ای در گیلان انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که بعد از انقلاب با هدف خدمت به محرومین و مستضعفین در روستاها شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه خدمت به محرومان سرلوحه امور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این نهاد انقلابی در شهرستان شفت احداث ۳۶ واحد مسکن محرومین را در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: این پروژه در دو فاز، که فاز اول دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و فاز دوم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۲۰ درصد در حال احداث می‌باشد.

مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است

در ادامه «حجت الاسلام صفر قربان پور» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است و این اداره کل با تمام توان در خدمت محرومین و روستاییان عزیز جهت ساخت مسکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم شریف شهرستان شفت بسیار متدین و همیشه در صحنه که در همه زمینه‌ها و امور خیریه پیش قدم هستند، اضافه کرد: ان شاالله با تشکیل هیأت امنای مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام (ره) در شهرستان، شاهد تحقق اهداف این نهاد باشیم.

مسکن در آرامش روانی خانواده نقش بسیار مهمی دارد

«حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی» امام جمعه شفت در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیر کل و پرسنل پرتلاش این نهاد خدمتگزار بیان داشت: بنیاد مسکن نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است که اولویت و مأموریت اصلی آن خدمت به محرومان در روستاها بوده است.

امام جمعه شهرستان شفت گفت: بحث مسکن مهم‌ترین بخش زندگی است؛ به این معنا که در مجموع هزینه‌هایی که در زندگی هر خانواده از جهات اهمیت، جایگاه و تأثیر در زندگی وجود دارد، موضوعی مهم‌تر از مسکن نداریم.

وی اضافه کرد: مسکن در آرامش روانی خانواده نقش بسیار مهمی دارد و اگر نباشد اضطراب و ناراحتی ایجاد می‌شود؛ بنابراین اقدامات خیرین برای ساخت مسکن محرومین بسیار ارزنده است.

وی افزود: تلاش در زمینه ساخت مسکن برای محرومین، سرمایه‌ای ماندگار است و اصلاً قابل حساب نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ