اجرای ۳ هزار برنامه متنوع در استان قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس سه هزار برنامه در قالب ۱۰۰ عنوان برنامه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال « در راه فتح قله ایم » خواهیم بود.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های این هفته همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های آنان با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده شهدا، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نشست های نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس با محوریت زنان و برپایی رژه نیروهای مسلح از جمله برنامه های مهمی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز گفت: در این هفته فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

امیری مقدم ادامه داد: در فاز نخست سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۴۰۰ نفر، مخزن اسناد دفاع مقدس، کتابخانه‌ تخصصی و ساختمان اداری مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته از ۱۵ یادمان شهدای گمنام استان قزوین که با کمک خیرین و کمک دستگاه های اداری ساخته شده رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: در این هفته ۲۱ عنوان کتاب مکتوب دفاع مقدس و ۲۱ عنوان کتاب صوتی که در استان قزوین رونمایی شده بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در این هفته از نفرات برتر جشنواره استانی «فانوس» نیز در استان قزوین تقدیر خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ