برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان رویکرد تبیینی دارند

اقتصاد ایران: سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این استان، رویکرد تبیینی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه استان سمنان از برنامه‌ریزی برای برنامه‌های هفته گرامی داشت دفاع مقدس در این استان خبر داد و ابراز کرد: رویکرد برنامه‌های تدوین شده، تبیینی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی به خصوص برای جوانان و آینده سازان این استان تدارک دیده شده است، افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای معنوی و میراثی اثربخش است که می‌کوشیم تا با برنامه‌های این ایام، این گنج را به نسل آینده هدیه داده و آن را تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان، با بیان اینکه آشنا سازی نسل جوان با اهداف و شرایط و ویژگی‌های دفاع مقدس یکی از اهداف برنامه‌های این هفته در استان است، گفت: مقاومت در مقابل ظالم و متجاوزگر یکی از مهمترین مسائلی است که جوان امروز باید با آن آشنا شود زیرا از تأکیدهای خداوند متعال در قرآن کریم محسوب می‌شود.

حسینی دیباجی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما برکات فراوانی داشت، تاکید کرد: آشکارسازی ماهیت دشمنان یکی از این برکات است که نسل جوان باید با آن آشنا شود از سوی دیگر جوان نسل امروز ما باید بداند که تقویت ایمان و اعتقاد از برکات مهم دفاع مقدس برای کشورمان است.

وی با بیان اینکه جوان ما باید از ویژگی‌های مهم دفاع مقدس برای جنگ ترکیبی امروز بهره مند شود که یکی از آنها انقلابی گری و در راه ولایت ماندن است، گفت: بصیرت و آگاهی راه مهم مقابله با دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ