توزیع ۹۰۰ بسته موادغذایی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت ۹۰۰ بسته غذایی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبدی ظهر سه شنبه در آئین توزیع لوازم‌التحریر بین خانواده زندانیان استان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت ۹۰۰ بسته غذایی و لوازم‌التحریر بین خانواده زندانیان استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۴۵۰ پک تحصیلی به ارزش سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال و ۴۵۰ بسته غذایی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری مجموع کمک‌های نقدی به خانواده زندانیان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال و مجموع کمک‌های غیر نقدی به خانواده‌های تحت پوشش انجمن هم ۱۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال توزیع کردیم، بیان کرد: همچنین اهدای چرخ خیاطی و تنور برای اشتغال خانواده زندانیان داشتیم و برگزاری کلاس‌های خیاطی هم به صورت مداوم برگزار می‌شود.

عبدی افزود: مجموع کمک هزینه اشتغال خانواده زندانیان بیش از ۳۰۰ میلیون ریال بوده‌است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری اهدای لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، کولر، پنکه، فرش به ارزش بیش از ۹۵۰ میلیون ریال بوده است، گفت: همچنین در این مدت اهدای جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال و توزیع البسه و پوشاک به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال داشته‌ایم.

عبدی ادامه داد: آزادی زندانی، کمک هزینه پایبند و اخذ رضایت شاکی به تعداد ۴۰ نفر نیز به ارزش ۲ هزار و ۸۳۰ میلیون ریال از دیگر کمک‌ها در سال جاری بوده‌است.

وی از برگزاری جشن نسیم مهر ویژه خانواده‌های تحت پوشش خبر داد و گفت: توزیع گوشت گرم به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، کمک هزینه اجاره‌بهاء به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال، کمک هزینه دارو و درمان به ارزش ۱۹۴ میلیون ریال در سال جاری داشته‌ایم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان جنوبی بیان کرد: مجموع کمک هزینه تحصیلی واریز شده به حساب ۳۴۶ خانوار تحت پوشش به ارزش یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بوده‌است.

عبدی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۹۶۱ بسته غذایی به ارزش ۹ هزار و ۶۱۰ میلیون ریال توزیع شده‌است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ