بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند دشتی توزیع شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی، از توزیع ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

اسماعیل فقیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس و به منظور تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، اقدام به توزیع این بسته‌ها با همکاری خیرین و در قالب طرح «مشق همدل» کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی با اشاره به اهمیت حمایت از دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق محروم افزود: با کمک خیرین توانستیم بسته‌های نوشت‌افزار مورد نیاز را تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم که این بسته‌ها شامل اقلام ضروری تحصیلی همچون دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی و دیگر لوازم آموزشی است که برای آغاز سال تحصیلی جدید ضروری هستند.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها در میان دانش‌آموزان مقاطع مختلف، از ابتدایی تا متوسطه اول و دوم، انجام شده است، گفت: هدف از این اقدام، فراهم آوردن شرایط برابر تحصیلی برای همه دانش‌آموزان، به‌ویژه آن‌هایی که از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند، این برنامه تا پیش از بازگشایی مدارس اجرا و بسته‌های نوشت‌افزار به دست دانش‌آموزان رسیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی از حمایت‌های خیرین و همکاری آن‌ها در اجرای طرح «مشق همدل» قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: با ادامه این حمایت‌ها، بتوان نیازهای آموزشی و معیشتی دانش‌آموزان را به شکل بهتری برآورده ساخت.

وی تاکید کرد: تأمین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است و تلاش می‌شود با کمک خیرین و مردم نوع‌دوست، امکانات آموزشی لازم برای دانش‌آموزان تحت پوشش فراهم شود تا هیچ‌کس به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ