ساعت شروع مدارس در سال تحصیلی جدید تغییر می کند؟

اقتصاد ایران: زیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۹ میلیون دانش آموز در دوره ابتدایی و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز کلاس اول هم تا کنون در سامانه‌ها ثبت نام کرده‌اند گفت:خانواده‌ها حداقل ۶ سال انتظار می‌کشند و آرزو دارند و منتظرند فرزندشان را در قد و قواره ورود به مدرسه ببینند و از حدود دو سه ماه قبل منتظر این روز باشکوهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۹ میلیون دانش آموز در دوره ابتدایی و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز کلاس اول هم تا کنون در سامانه‌ها ثبت نام کرده‌اند گفت:خانواده‌ها حداقل ۶ سال انتظار می‌کشند و آرزو دارند و منتظرند فرزندشان را در قد و قواره ورود به مدرسه ببینند و از حدود دو سه ماه قبل منتظر این روز باشکوهند. خانواده‌ها از این که بچه‌ها در این فضا قرار می‌گیرند احساس خوبی دارند و ما هم احساس واقعاً لذت بخشی داریم.


کاظمی با بیان اینکه برآورد ما این است که نهایتاً دانش آموزان پایه اول ما بعد از پایان ثبت نام‌ها به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد افزود: پوشش تحصیلی ما در این مقطع و در این دوره در سطح بسیار بالا و مطلوبی قرار دارد و نسبت به سال‌های گذشته شرایط بسیار بهتر و مطلوب‌تری داریم.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش کمبود معلم دارد اما این کمبود معلم تامین می‌شود عنوان کرد: همه مدیران مدارس اولویت خود را به پایه اول مدارس می دهند یعنی اساسی‌ترین دوره‌ای که شکل می‌گیرد و ما تاکید کرده‌ایم که این اتفاق رقم بخورد؛ بعید می‌دانم که کمبود معلمی در پایه اول داشته باشیم اما اگر هم به اصطلاح باشد، بلافاصله تکمیل و پر می‌کنیم تا مشکل کمبود معلم‌مخصوصاً در پایه اول نداشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد ساعت شروع مدارس مانند سال گذشته است و تغییری نمی‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ