همه باید تابع قانون باشند/ ضرورت خودداری از تقابل پلیس با شهرداری

اقتصاد ایران: تبریز- عضو شورای اسلامی تبریز در خصوص موضوع قطع درختان باغ گلستان تبریز گفت: همه باید تابع قانون باشند، نباید بین دو نهاد پلیس و شهرداری تقابل ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل چمنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران تجلیل شورای شهر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی آذربایجان شرقی و نیز رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۳ را اقدامی پسندیده در راستای شناسایی و شکوفایی استعدادهای این شهر دانست و اظهار داشت: کوچه پس کوچه‌های شهر تبریز، لبریز از استعدادهای شکوفا نشده و نشناخته‌ای است که باید با شناسایی و حمایت مدیریت شهری از آنها، آینده این شهر را همچون گذشته پرفروغش، تضمین کنیم. از این رو نخبگان علمی و ورزشی، به عنوان سرمایه‌های واقعی این شهر باید همواره مورد حمایت و تجلیل قرار گیرند. چرا که ارتقا و پیشرفت کشور و استان و شهرمان به حضور و فعالیت این افراد و نبوغ آنها وابسته است.

چمنی در رابطه با حواشی ایجاد شده در مورد قطع تعدادی از درختان باغ گلستان تبریز و واگذاری بخشی از زمین این باغ تاریخی به یک نهاد، با بیان اینکه قانون باید برای همه یکسان باشد گفت: رسانه‌های مختلف استانی و کشوری به بیان و بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداختند که جا دارد از این حساسیت ارزشمند رسانه‌ها به موضوعات شهری تقدیر شود. اما باید به خاطر سهل انگاری و عدم نظارت کافی شهرداری بر نحوه اجرا و بدسلیقگی اتفاق افتاده تأسف خورد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش نیروهای انتظامی شاهد امنیت کامل در استان هستیم از طرفی، طرح این موضوع به این شکل، نباید به ایجاد ذهنیت تقابل بین دو دستگاه خدوم شهرداری و نیروی انتظامی منجر شود.

چمنی ادامه داد: برقراری امنیت در یک مجموعه و شهر، نیازمند تأمین اشتغال و کار آفرینی است که متأسفانه در ادوار گذشته چه در سطح شهر و چه در سطح مناطق پیرامون باغ گلستان مورد غفلت واقع شده است و نتیجه آن بروز صحنه‌هایی است که اکنون در وضعیت باغ گلستان شاهد آن هستیم. مکان یابی و واگذاری بخشی از این باغ به نهاد دیگر بدون اطلاع شورای شهر امری خلاف قانون است و بهتر است در مکان یابی آن تجدید نظر شده و زمینی بلامانع در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تمکین و تبعیت از قانون و مقررات شهر و شهرداری را جزو تکالیف همه افراد حقیقی و حقوقی دانست و افزود: باید به جای ایجاد تقابل بین نهادها، تعامل و همفکری و همکاری حول محور قانون شکل بگیرد تا مبادا آیندگان ما را به خاطر تصمیمات خلق الساعه و بی پایه و اساس مورد مواخذه قرار دهند.

عضو شورای شهر تبریز در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم قانون در مورد همه یکسان اجرا شود؛ همه ما مکلف به تبعیت از قانون هستیم و در این زمینه همه مسئولین باید بیش از همه شهروندان تابع مقررات باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ