پایان کار معروف‌ترین مجری های صنعت خودرو

اقتصاد ایران: عصر خودرو- خبرنگاران و مجری های تلویزیونی صنعت خودرو یعنی جرمی‌ کلارکسون ، ریچارد هموند و جیمز می، پس از ۲۲ سال فعالیت در کنار هم بالاخره در آخرین قسمت از برنامه گرند تور به این همکاری پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این 3 مجری تلویزیونی بین‌المللی قبل از ورود به تلویزیون مدت ها در خبرگزاری های خودرویی کشور انگلیس به عنوان خبرنگار مشغول به کار بودند تا اینکه در سال 2002 برای برنامه تاپ‌گیر (تخت گاز) شبکه بی‌بی‌سی برای اولین با یکدیگر در صفحه تلویزیون دیده شدند.

اولین ماجراجویی بزرگ این شخصیت های تلویزیونی مشهور در سال 2007 و در آفریقا شکل گرفت و شروعی بود تا این 3 همکار و دوست با برنامه های خود در تخت گاز و بعد ها در گرند تور به کل دنیا سفر کنند.

 

در آخرین قسمت برنامه گرند تور این مجریان تلویزیونی برای آخرین ماجراجویی و بازنشستگی خود به همان جایی رفتند که اولین سفر بزرگ خود را در سال 2007 انجام داده بودند. منظره زیبای بوتسوانای آفریقا یادآور اولین و آخرین ماجراجویی این آیکون های افسانه‌ای و به یاد ماندنی خبرنگاری صنعت خودرو بوده و خواهد بود.

این 3 نفر از آغاز در برنامه خود عنصر کمدی و آزادی بیان را حفظ کردند که این خود یکی از دلایل محبوبیت بین‌المللی آنها است. دوستی جدایی ناپذیر اما با تلاطم هم بخشی از این جاذبه است، به شکلی که وقتی جرمی کلارکسون با زد و خورد از شبکه بی‌بی‌سی اخراج شد، ریچارد هموند و جیمز می پیشنهاد چند میلیون دلاری این شبکه برای ادامه کار را نپذیرفتند و به همراه جرمی از این برنامه خارج شدند. طولی نکشید که آمازون با دادن بودجه هنگفت و آزادی عمل بیشتر به این 3 مجری، برنامه گرند تور را ساخت که موفقیتی فرای انتظار در سطح جهان کسب کرد.

 

این 3 مجری و خبرنگار ماشین در ماجراجویی های خود ثابت کردند که خودرو فقط یک وسیله حمل و نقل نیست بلکه یک همراه و دوست به حساب می آید که در هر شرایطی میتوان به آن تکیه کرد.

سفرهایی به زیباترین و دور ترین نقاط جهان، از قطب شمال تا خطرناک‌ترین جاده جهان در بولیوی، مغولستان، شهری آلوده مثل چرنوبیل، سفر با موتورسیکلت از جنوب تا شمال ویتنام یا ساختن پل چوبی در تایلند، جاده های صعب‌العبور ماداگاسکار، همه اینا خاطراتی هستند که این 3 مجری و خبرنگار افسانه‌ای صنعت خودرو با آنها به یاد خواهند ماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ