ما نباید حجاب را قربانی بازی‌های سیاسی کنیم

اقتصاد ایران: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: امروز بحث از بی‌حجابی فراتر رفته و به سمت برهنگی رفته است. ما نباید حجاب را قربانی بازی‌های سیاسی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای پزشکیان! انقلاب اسلامی صادر شد، انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که بیداری اسلامی دنیا را فراگیر کرد. انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که در مقابل کاخ سفید، جوان‌ها عکس مقام معظم رهبری را بلند می‌کنند و در قلب اروپا و آمریکا نماز جماعت می‌خوانند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که جوان‌های جبهه مقاومت که با سنگ علیه اسرائیل ایستادگی می‌کردند، امروز موشک هایپرسونیک به قلب دشمن پرتاب می‌کنند. انقلاب اسلامی را شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی و شهید حاج قاسم سلیمانی صادر کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر می‌خواهید صدور انقلاب اسلامی را ببینید، بد نیست که به پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا سر بزنید. آقای پزشکیان! شما رئیس‌جمهور اسلامی ایران با عظمت و مقتدر هستید و در اظهارات خود به گونه‌ای صحبت نکنید که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم امیدوار شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه، گفت: امروز بحث از بی‌حجابی فراتر رفته و به سمت برهنگی رفته است. ما نباید حجاب را قربانی بازی‌های سیاسی کنیم، چرا که حجاب یک اصل لایتغیر دینی است.

وی با اشاره به اظهارات یک خبرنگار در نشست خبری رئیس جمهور در انتقاد از عملکرد گشت ارشاد، گفت: نیروی انتظامی کجا یقه این و آن را گرفته که آن خبرنگار گستاخانه این حرف را می‌زند و در عین ناباوری رئیس جمهور هم در جواب می‌گوید که تذکر می‌دهد؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ