رسانه اردنی: سپاهان با ترکیب کامل مقابل الوحدات قرار می گیرد

اقتصاد ایران: یکی از رسانه های اردنی ضمن پرداختن به دیدار دو تیم فوتبال سپاهان ایران و الوحدات خبر داد که سپاهانی ها با ترکیب کامل راهی امان شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور دارد و در گروه C با تیم‌های الوحدات اردن، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان همگروه است. شاگردان «ژوزه مورایس» امروز سه شنبه ۲۷ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ در اولین بازی خود در این رقابت‌ها رو در روی الوحدات اردن قرار خواهد گرفت.

سایت اردنی «jordanzad» در رابطه با این دیدار نوشت: تیم فوتبال الوحدات اردن، روز سه‌شنبه اولین مسابقه خود را در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، برابر تیم سپاهان ایران برگزار می‌کند. این دیدار در ورزشگاه بین‌المللی اَمان و در قالب هفته اول از گروه C برگزار می‌شود که علاوه بر این دو تیم، تیم‌های شارجه امارات و استقلال تاجیکستان نیز در آن حضور دارند.

الوحدات که به دلیل حضورهای متعدد در مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا تجربه‌های زیادی کسب کرده است، قصد دارد با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران، نتیجه‌ای مثبت کسب کند تا بتواند با انگیزه بیشتر به مسیر خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

این تیم پیش از شروع رقابت‌های آسیایی، در لیگ حرفه‌ای اردن و مسابقات جام اتحادیه ۵ بازی انجام داده که موفق به کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است.

الوحدات با جذب چند بازیکن داخلی و خارجی برای این مسابقات تقویت شده و ۴ بازیکن خارجی را به خدمت گرفته است. همچنین عامر جاموس از باشگاه الجزیره و مصطفی کزعر را به تیم اضافه کرده است.

از سوی دیگر، تیم سپاهان اصفهان که با ۴ پیروزی پیاپی در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد، در مسابقه مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. این تیم با ترکیب کامل وارد اردن شده و هدفش نیز شروعی موفق در این مسابقات است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ