قاتل سریالی ۱۵ زن و یک پسربچه را به قتل رساند

اقتصاد ایران: روز گذشته سالگرد دستگیری قاتل سریالی آبادان بود. ۱۶ سال پیش در روز ۲۶ شهریور ماه این قاتل سریالی دستگیر شد و اعتراف کرد که ۱۵ زن و یک پسربچه را به قتل رسانده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، روز گذشته سالگرد دستگیری قاتل سریالی آبادان بود. ۱۶ سال پیش در روز ۲۶ شهریور ماه این قاتل سریالی دستگیر شد و اعتراف کرد که ۱۵ زن و یک پسربچه را به قتل رسانده است. او مدعی شد به خاطر کینه‌ای که از زن‌ها داشته تصمیم گرفته برای انتقام آنها را بکشد؛ «فرید بغلانی» قاتل سریالی است که این قتل‌ها را مرتکب شده بود. او به دلیل انگیزه‌های زن‌ستیزانه و حمله به آنان در خیابان‌ها دو بار دستگیر شد و پس از آزادی از زندان اقدام به قتل قربانیان کرد.

قتل‌ها

او اولین قتل را اواخر سال ۱۳۸۳ مرتکب شد؛ دختر جوانی به نام نور پورعلی در نخلستانی در نزدیکی خرمشهر توسط بغلانی به قتل رسید.


۲۲ شهریور ماه؛ بغلانی هنگام عبور از کنار رودخانه اروند، دختر ۱۰ ساله‌ای را دید که به تنهایی راه می‌رفت. بغلانی این دختر را به وسیله میله آهنی به قتل رساند. وقتی قصد فرار داشت، متوجه شد پسرعموی ۱۰ ساله این دختر او را دیده است. سپس پسر نوجوان را نیز کشت و بعد هر دو کودک را در یک تپه شنی دفن کرد.


۱۵ آبان ۱۳۸۴؛ بغلانی دختر ۱۳ ساله‌ای به نام خدیجه مقدم را به قتل رساند. پس از این قتل، او تصمیم گرفت با حمله به قربانیان از پشت سر آنها را به قتل برساند.


آذر تا دی ۱۳۸۴؛ بغلانی پس از دیدن لامیه سواری ۲۸ ساله در حال قدم زدن در کنار کانال بهمنشیر، از دوچرخه خود پیاده شد و با میله آهنی تا حد مرگ او را کتک زد و پس از کشتن او، جسد را در تپه‌های شنی مجاور دفن کرد.


۲۹ بهمن ۱۳۸۵؛ جسد زنی به نام مهین شناسایی شد که در نزدیکی نخلستانی در آبادان رها شده بود. بغلانی از پشت به او نزدیک شده بود و با میله آهنی به سرش زده بود.


بهمن تا تیر ۱۳۸۵؛ او دختری به نام فاطمه ناصری ۱۲ساله را در خرمشهر به قتل رساند.


۲۵ تیر ۱۳۸۵؛ بغلانی، مریم حدادی ۱۱ ساله را در حال بازی پشت بیمارستان تغلانی آبادان دید. او از دوچرخه خود پیاده شد، به سمت دختر رفت و با میله آهنی به پای دختر زد و سپس به سر او ضربه مهلکی زد. بعد دستبندها و جواهرات دختر را دزدید و جسد او را در کنار جاده انداخت.


۲۹ مرداد ۱۳۸۵؛ بغلانی، عاطفه پورمحمود ۹ ساله را در آبادان به قتل رساند.


مرداد تا آبان ۱۳۸۵؛ بغلانی در حین گشت و گذار در اطراف آبادان با دوچرخه خود با نرگس خلفی ۹ ساله مواجه شد که در حین دوچرخه‌سواری با چوب به او ضربه زد. پس از آنکه دختر بر زمین افتاد، به سوی او رفت و جمجمه او را با میله آهنی له کرد.


آذر ماه ۱۳۸۵؛ بغلانی در حین تعقیب نخلستان‌های نزدیک آبادان، زنی ۴۰ ساله به نام ندیمه معرژ را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داد.


۱۵ فروردین ۱۳۸۶؛ او زنی به نام آمنه شفیعی ۴۵ ساله را به قتل رساند. یک ماه بعد، بغلانی به ‌خاطر یکی از قتل‌ها دستگیر شد، اما پس از اینکه پلیس نتوانست مدارک کافی برای طرح اتهام علیه او جمع‌آوری کند، به قید وثیقه آزاد شد.


۱۶ شهریور ۱۳۸۶؛ او یک زن ۵۰ ساله به نام خدیجه را به قتل رساند.


۱۶ فروردین ۱۳۸۷؛ بغلانی خدیجه رییسی ۵۰ ساله را در آبادان به قتل رساند و جسدش را داخل رودخانه انداخت.


۶ خرداد ۱۳۸۷؛ او فاطمه کروشات ۹ ساله را ربود و به ساختمانی متروکه کشاند و در آنجا با میله آهنی او را تا حد مرگ کتک زد.


در نهایت فرید بغلانی پس از شناسایی توسط یک قربانی بازمانده در آذر ماه ۱۳۸۷ توسط پلیس آبادان دستگیر شد. این زن، فوزیه، در ماه مهر با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، اما توانست جان سالم به در برد و اقدام به قتل را به پلیس گزارش دهد.


در بازجویی‌ها، بغلانی به ضرب و شتم فوزیه اعتراف کرد و پس از ارایه شواهد، سرانجام به ۱۶ قتل اعتراف کرد. بغلانی حتی به اشتباهاتی که رسانه‌ها در گزارش قتل‌ها داشتند، اشاره کرد و صحنه جنایت را برای هر قتل به درستی بازسازی کرد. بغلانی توضیح داد که او از روی نفرت به جنس مخالف مرتکب جنایت‌ها شده است.


بغلانی پس از یک آزمایش مقدماتی روانپزشکی، عاقل تشخیص داده و متهم به قتل شد. بغلانی که با مجازات اعدام روبه‌رو شد، اعترافات خود را پس گرفت و مدعی شد که برای امضای اعترافات توسط مقامات پلیس شکنجه شده است. ادعاهای او جدی گرفته نشد و او به اعدام محکوم شد؛ فرید بغلانی در ۲۲ آبان ۱۳۸۹ در زندان کارون اهواز در حالی که پدر و مادرش شاهد اعدام او بودند به ‌دار آویخته شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ