آمادگی گروه‌های جهادی بسیج اصناف برای کمک به بازسازی غزه

اقتصاد ایران: مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور از آمادگی هزار گروه جهادی این سازمان برای کمک به بازسازی غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور صبح امروز در اولین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار این سازمان که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج اصناف در کشور گسترش یافته‌اند به نحوی که اکنون هزار گروه جهادی فعال داریم؛ گروه‌هایی که وظیفه آن‌ها انجام کارهای فنی و تخصصی برای مردم مناطق محروم است.

سردار حسن‌پور افزود: گروه‌های جهادی در راهپیمایی اربعین هم حضور داشتند و خدمات فنی و تخصصی خود را علاوه بر زائران ایرانی به برخی مردم عراق هم که نیازمند این خدمات بودند، ارائه می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به برنامه این سازمان برای افزایش گروه‌های جهادی به هشت هزار گروه اشاره و عنوان کرد: تعداد این گروه‌ها به تعداد اتحادیه‌های صنفی کشور افزایش خواهد یافت و در کنار این فعالیت‌ها نگاهی هم به ایجاد اشتغال خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی اتحادیه بین‌المللی تجار امین و گروه‌های بازیاب، گفت: باید اندیشکده خاص گروه‌های جهادی و فعالان اقتصادی داشته باشیم تا با استفاده از دانش و هوش مصنوعی، کسب و کارهای خرد و خانگی را توسعه دهیم.

سردار حسن‌پور به تخریب بسیاری از مناطق غزه توسط صهیونیست‌های جنایتکار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر شرایط لازم فراهم شد، هزار گروه جهادی بسیج اصناف آمادگی دارند که به مردم غزه در بازسازی مناطق آسیب‌دیده از جنایات ارتش رژیم صهیونیستی کمک کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ