مردم پیشران جهاد اقتصادی هستند/اقتصاد مهمترین موضوع فعلی کشور است

اقتصاد ایران: رئیس سازمان بسیج مستضعفین مسئله اقتصاد را مهمترین موضوع فعلی کشور دانست و گفت: برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی هم مانند دفاع مقدس مردم باید به میدان بیایید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین رویداد ملی جهادگران کسب و کار بسیج اصناف که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر مردم در کنار ارتش، سپاه و سایرین به میدان نمی‌آمدند این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.

وی ادامه داد: ۹۲ هزار شهید بسیجی که از فرهنگ عاشورا درس گرفته بودند به میدان آمدند و جنگ را به نفع ما تغییر دادند. همه موفقیت‌های که ما به دست آوردیم ریشه در فرهنگ غنی بسیج در دوران دفاع مقدس دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مسئله اقتصاد را مهمترین موضوع فعلی کشور دانست و گفت: برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی هم مانند دفاع مقدس مردم باید به میدان بیایید.

سردار سلیمانی گفت: جهاد اقتصادی نیاز به پیشران دارد و مردم این پیش ران هستند همانطور که در دفاع مقدس به میدان آمده و معادلات را تغییر دادند.

وی تاکید کرد: شما عزیزانی که در بسیج اصناف و در عرصه‌های مختلف اقتصادی فعال هستید و حضور دارید پیشگامان عرصه اقتصادی هستید، البته تمام ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین آماده کمک به شماست تا طرح نهایی در عرصه اقتصادی را اجرایی کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه ایران اسلامی در حال بازپس‌گیری عظمت از دست رفته در پیش از انقلاب اسلامی است، افزود: روزگاری زبان فارسی زبان رسمی در بسیاری از مناطق بود و تمدنی قوی با محوریت ایران شکل گرفته بود و چه زیبا فرمودند رهبر انقلاب که کاری کنید که دیگران برای کسب علم زبان فارسی بیاموزند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم پیشران‌های اقتصادی را راه بیندازیم، می‌توانیم دستاوردهای بسیار بزرگی را کسب کنیم. این مهم هم با سخنرانی انجام نمی‌شود بلکه باید فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دهیم؛ همانگونه که در دفاع مقدس فرامین امام خمینی (ره) را سرلوحه قرار دادیم و دشمن را شکست دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تسلیم بی قید و شرط رضاخان در برابر اشغالگران در جنگ جهانی اشاره کرد و گفت: در تاریخ نداریم که پادشاهان ایران بدون قید و شرط تسلیم اشغالگران شوند. تنها کسی که بدون قید و شرط تسلیم اشغال گران شد رضا خان بود. تنها مواجه محمد رضا شاه هم با اشغالگران حضور در سفارت انگلیس بود که حتی در جلسه هم راهش ندادند و برای اولین بار ایران به طور کامل اشغال شد در حالی که حتی در زمان مغول و تیمور هم ایران به طور کامل اشغال نشده بود.

سردار سلیمانی پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و تکیه بر مردم را راه حل عبور از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: ما هیچ مشکلی از لحاظ دانش، نیروی انسانی و زمین نداریم و با تکیه به مردم می‌توانیم مسائل را از پیش رو برداریم.

ادامه دارد

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ