کمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تصمیم می‌گیرد

اقتصاد ایران: بر اساس اعلام فدراسیون تیراندازی جلسه کمیته فنی ظرف چند روز آینده تشکیل و در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فینال فینالیست‌ها از ۲۳ مهر به میزبانی هند در حالی برگزار خواهد شد که هانیه رستمیان به عنوان تنها نماینده تیرانداز ایران راهی این رقابت‌ها خواهد شد. فینال فینالیست‌های رقابت‌هایی است که در آن ۱۲ تیرانداز برتر جهان «سه‌نفر اول المپیک و ۹ نفر برتر جهان» برای رقابت با یک دیگر در خط آتش قرار می‌گیرند.

هانیه رستمیان هم به عنوان نماینده ایران قرار است برای سومین بار پیاپی در این مسابقه حاضر شود. رستمیان که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور در فینال این بازی‌ها و کسب عنوان ششمی به کار خود پایان داد این روزها بدون مربی تمرینات خود را دنبال می‌کند و باید او در نهایت چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد.

ناصر رسولی دبیر فدراسیون تیراندازی در واکنش به تمرین بدون مربی رستمیان به خبرنگار مهر گفت: بعد از بازی‌های المپیک مسابقات هند نخستین رویداد بین‌المللی است که رستمیان قرار است در آن حاضر شود. او از طریق فدراسیون جهانی به این رویداد دعوت شده است و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که از او حمایت کافی را داشته باشیم و امکانات لازم را در حد توان در اختیار نماینده کشورمان قرار دهیم. امیدوارم رستمیان در هند بهترین عملکرد خودش را داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که رستمیان درخواست جذب مربی خارجی دارد و آیا تکلیف کادر فنی تیم ملی تا زمان اعزام به این رقابت‌ها مشخص خواهد شد؟ گفت: خواسته ملی‌پوشان برای ما اهمیت دارد. قرار است همه این موضوعات ظرف چند روز آینده در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ