امروز انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد

اقتصاد ایران: بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد، گفت: امروز بر سر موشک‌های نقطه زن ایران در تمام جهان دعواست.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناصری صبح سه شنبه در مراسم تکریم از بازنشستگان اداره کل اقتصاد و دارایی استان اظهار کرد: در آستانه سالروز جنگ تحمیلی و غلبه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر استکبار و هفته دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های مردم و رزمندگان غیور کشورمان در برابر تمام استکبار علیه اسلام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در ۴۵ سال پیش با از خود گذشتگی مردم همیشه در صحنه با رهبری امام راحل طاغوت و طاغوتیان را به زباله دان تاریخ انداختند.

ناصری ادامه داد: از فردای انقلاب همه احساس کردند شاید کشور ایران الگویی تمام عیار برای همه مردم جهان شود توطئه‌ها و فتنه‌های خود را علیه کشورمان شروع کردند و هر کاری از دستشان بر می‌آمد علیه کشور انجام دادند که این انقلاب به سرانجام نرسد و در آخر از هرجایی ناامید شدند جنگ تحمیلی را راه انداختند و همه استکبار با هم در برابر مردم ایران متحد شدند.

وی یادآور شد: اما ملت ایران با سپاه پاسداران تازه تشکیل شده و با حضور مردم همیشه در صحنه روز به روز استقامت شأن بیش‌تر شد و در جنگ تحمیلی پیروز شدند و ما در حالی در برابر دشمن در این جنگ ایستادیم که به‌شدت در حال تحریم بودیم.

معاون استاندار افزود: امروز به شکلی در دنیا قرار گرفتیم که در مقابل همه حرف داریم و در زمینه‌های مختلف علمی در رده‌های یک تا پنج دنیا هستیم و بر سر موشک‌های نقطه زن ما دعواست.

وی با بیان اینکه بهترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و بازنشستگان هستند، گفت: بازنشستگان تجارب مفید و ارزشمندی دارند و آموزه‌های دینی همواره به ما تأکید دارند که از تجارب علمی بازنشسته‌ها و توان علمی جوانان باید استفاده شود.

ناصری خاطرنشان کرد: از بازنشستگان همه ادارات در خواست داریم که حتماً به ادارات رفت و آمد داشته باشند و ارتباط بگیرند تا نیروهای جدید از تجارب آنها بهره ببرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ