نبیه بری: رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی آرزوی ماست

اقتصاد ایران: رئیس پارلمان لبنان حمله زمینی اسرائیل به خاک لبنان را بعید دانست و تاکید کرد که رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی آرزوی ماست و هزینه‌های زیادی به دشمن تحمیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره، رئیس پارلمان لبنان در اظهاراتی با اشاره به تهدیدات فزاینده رژیم صهیونیستی در مورد حمله به لبنان تاکید کرد که لبنان به این تهدیدات ولو اینکه اخیراً افزایش پیدا کرده باشد، عادت کرده است.

بری در گفت‌وگو با روزنامه الجمهوریه، حمله گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان را با وجود تهدیدات مکرر و فزاینده مبنی بر تغییر اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی بعید دانست و پیش‌بینی کرد که احتمالاً اشغالگران سطح عملیات نظامی خود را گسترده‌تر خواهند کرد، اما نمی‌خواهند به تجاوز به لبنان دست بزنند.

وی با رد فرضیه حمله زمینی به لبنان تاکید کرد که درگیری مستقیم با رژیم صهیونیستی چیزی است که مبارزان لبنانی آرزوی آن را دارند و این برای ما بسیار بهتر از تبادل آتش است و دشمن به خوبی می‌داند که هزینه زیادی در صورت تجاوز زمینی خواهد پرداخت، لذا انتخاب این گزینه بعید به نظر می‌رسد، مگر اینکه اسرائیل بخواهد حماقتی جدید مرتکب شود.

نبیه بری به عملیات موشکی موفق یمنی‌ها در حمله به تل‌آویو اشاره و ضمن ستایش از مردم یمن در پشتیبانی از غزه و مقابله با اشغالگران صهیونیست تاکید کرد که این عملیات باید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به بازبینی در محاسبات خود قبل از هرگونه ماجراجویی جسورانه علیه لبنان بکشاند. بری تصریح کرد: اگر یک موشک که از یمن شلیک شده، این بلا را بر سر اسرائیل می‌آورد؛ در صورتی که انبوهی از موشک‌ها از همسایگی سرزمین‌های اشغالی شلیک شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ