۱۰ نفر از سوانح مرگبار رانندگی در کاشان نجات یافتند

اقتصاد ایران: کاشان -رییس هلال احمر کاشان گفت: طی یکسال گذشته ۱۰ نفر در سوانح رانندگی منطقه کاشان توسط هلال احمر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

منصور میرابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رسالت‌ها و وظایف هلال احمر اظهار داشت: این سازمان غیردولتی است و به صورت مردم نهاد اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته ۱۲۰ تصادف توسط هلال احمر پوشش داده شد، ابراز داشت: از این بین ۷۰ مورد اعزام بیماران و ۱۰ نفر توسط هلال احمر در سوانح و تصادفات رانندگی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

رئیس هلال احمر کاشان بی اشاره به اینکه یکی از ضرورت‌های این سازمان داشتن تجهیزات به روز است، تصریح کرد: طی یکسال گذشته دو میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در حوزه اسکان اضطراری اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات شامل یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو نجات و غیره بوده است، گفت: در کاشان ۱۴ خانه هلال افتتاح شده است که خدمات مختلفی به نیازمندان می‌دهند.

میرابوطالبی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته یک هزار و ۴۰۰ بسته بهداشتی بین افراد نیازمند توزیع شده است، افزود: یک هزار و ۷۰ دانش آموز منطقه کاشان در مورد آموزه‌های حوزه هلال احمر مورد آموزش قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های خدماتی این سازمان دولتی است، افزود: در مرکز توانبخشی این سازمان که یکی از مجهزترین در نوع خود است تعرفه‌های بسیار کم است.

رئیس هلال احمر کاشان با اشاره به اینکه هشت هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان تحت آموزش هلال احمر قرار گرفته اند، افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در حال انجام است آموزش به نیروهای هلال احمر است که این مورد با دقت و وسواس در حال انجام می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ