پروژه های آبی کاشان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است

اقتصاد ایران: کاشان - مدیرعامل آبفای کاشان گفت: پروژه های آبی کاشان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تصویب و در حال اجرا است.

یاسر اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف پیش رو تأمین آب مطلوب و شایسته برای شهروندان کاشانی است، اظهار داشت: برای ذخیره آب استاندارد در کاشان دو باب مخزن هر کدام به ظرفیت یک هزار مترمکعب در دو شهر کامو و چوگان و همچنین سفید شهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای این دو پروژه اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است، ابراز داشت: دو باب مخزن ۱۵ هزار مکعبی قرار است در کاشان و نوش آباد طی روزهای آینده کلنگ زنی شود.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان با اشاره به اینکه کمبود منابع آبی یک هشدار برای همه همشهریان و هموطنان است، تصریح کرد: برای استفاده بهینه شهروندان از آب سالم و استاندارد دو حلقه چاه در روستای یزدل و شهر کاشان با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ کیلومتر از خطوط انتقال آب کاشان طی یکسال گذشته بهسازی شده است، گفت: پروژه‌های آبی کاشان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تصویب و در حال اجرا است.

اسماعیلی همچنین از اشاره به اینکه بهسازی خطوط انتقال آب با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: از جمله دیگر برنامه‌های انجام شده بهسازی چهار حلقه چاه در کاشان و آران و بیدگل برای حفظ منابع آبی موجود است.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های پیش رو را هوشمندسازی سامانه آبرسانی در کاشان دانست و خاطرنشان کرد: برای این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان با بیان اینکه طی یکسال اخیر پنج هزار حادثه کوچک و بزرگ در شبکه آبرسانی منطقه رخ داده است، گفت: قبل از هرگونه اتفاق ناگوار حوادث مذکور توسط متخصصین شرکت آبفای کاشان رسیدگی و مرتفع شد.

وی با اشاره به توسعه ۹ کیلومتری شبکه فاضلاب منطقه افزود: طی یکسال گذشته بیش از یک هزار فقره انشعاب آب نیز در منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال نصب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ