کار فرهنگی در حوزه حجاب را دانش بنیان و علمی پیش ببریم

اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار فرهنگی در حوزه حجاب را دانش بنیان و علمی پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دوره مقدماتی طرح عفاف و حجاب ذیل طرح ملی طوبی اظهار کرد: اهمیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در حوزه حجاب در یک جنگ ترکیبی بر هیچکس پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما از ۴۵ سال قبل تاکنون دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتیم، بیان کرد: اهمیت کار فرهنگی کمتر از کار نظامی در مقابله با دشمن نیست.

نقطه پایانی کار دشمن نابودی خانواده است

عبادی با تأکید بر اینکه کار دشمن در حوزه فرهنگی تنها به وسوسه‌های جوانان ما در برخی از زمینه‌ها چون حجاب و بی تفاوتی نسبت به پوشش دینی نیست، گفت: این وسوسه‌ها نقطه آغاز کار دشمن است و نقطه پایانی کار را باید در نابودی خانواده و اجتماع دینی دید.

وی با بیان اینکه زن مادر جامعه است و سرنوشت فرزند در واقع بر پیشانی مادر نوشته شده است، گفت: دشمن برای نابودی فرهنگ اصیل دینی، خانواده و زن برنامه ریزی های دقیقی کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن به دنبال تغییر در اندیشه‌ها، افکار و دیدگاه‌ها است تا به راحتی بتواند بر کشورهای اسلامی و جوامع غلبه پیدا کند.

عبادی یادآور شد: اگر دشمن از نظر فرهنگی بر جامعه‌ای غلبه پیدا کرد به راحتی نمی‌توان آسیب‌های ناشی از آن را جبران کرد و مانند جنگ‌های نظامی با یک پاتک نظامی شرایط را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی در حوزه عفاف و پوشش دینی را باید دانش بنیان و به صورت علمی پیش برد، اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که دشمن کار را تا تباهی و فساد اخلاقی جامعه پیش خواهد برد.

پاسخ به یک شبهه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: برخی می‌گوید در حوزه عفاف و حجاب تنها باید کار فرهنگی کرد ولی به راستی در کجای دنیا یک قانون را تنها و فقط با کار فرهنگی پیش می‌برند بلکه قانون لازم الاجرا است.

عبادی یادآور شد: اگر قانون اشکالاتی هم داشته باشد باید با روش قانونی آن را اصلاح کرد.

وی اظهار کرد: اگر کسی به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های دشمن است باید با او برخورد امنیتی شود ولی اکثر جوانان ما که به واسطه کم تجربگی و احساسات جوانی مراعات برخی موارد را نمی‌کنند باید آنان را روشن و کار را برای آنان تبیین کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ