ضرورت بهبود کیفیت خدمات پیام رسان‌های داخلی در راستای رضایت مردم

اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات گفت: پیام‌رسان‌های داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات به افزایش رضایت‌مندی مردم به عنوان اصلی ترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدستار هاشمی در نشستِ خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات که با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه و مدیران سکوها و پیام رسان های بومی برگزار شد، اظهار داشت: پلتفرم‌ها (سکوهای) بومی به مرحله‌ای از بلوغ رسیده‌اند که توان حضور در عرصه بین‌المللی را دارند.

وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات حمایت‌های خود را از سکوها و پیام‌رسان‌های بومی متناسب با اقتضات و شرایط روز دنبال می‌کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت موجود در توسعه فعالیت های سکوهای بومی در عرصه بین المللی و منطقه ای تاکید کرد که زمان ورود این سکوها به عرصه بین‌الملل فرا رسیده است و ما در دولت چهاردهم این رویکرد را با جدیت می‌کنیم.

هاشمی گفت: وقتی از حمایت هدفمند از سکوها و پیام رسان های داخلی صحبت می‌کنیم؛ منظور حمایتی است که در راستای اهداف جدید تعیین و ترسیم شده و مهمترین هدف ما نیز در حال حاضر، حضور پیام‌رسان‌های کشورمان در عرصه بین‌المللی به ویژه در میان کشورهای منطقه و یا کشورهای هم‌پیمان همچون سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای یا گروه بریکس است.

وزیر ارتباطات در ادامه یکی از موانع فراروی ارائه خدمات بر بستر سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی را "حبس داده‌های مردم توسط برخی نهادها و سازمان‌های دولتی" عنوان و تاکید کرد: در دولت جدید، حتماً قانون داده‌ها و اطلاعات ملی (دوام) را برای آزادسازی داده‌های مردم با جدیت پیگیری می‌کنیم تا هم زندگی مردم تسهیل شود و هم خدمت‌رسانی بر بستر سکوهای داخلی توسعه پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ