پازل موفقیت‌های کاراته را تکمیل می‌کنیم/ مسابقه تدارکاتی نداشتیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته با شرایط خوبی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو شده و امیدوارم تلاش چند ماهه مجموعه کاراته به ثبت نتیجه‌ای در خور شان کاراته ایران ختم شود.

سید شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: برای حضوری موفق در این مسابقات بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و آغاز اردوهای تیم ملی برنامه‌های خاصی تدوین و مرحله به مرحله اجرا شد. دوره قبل در مالزی دو طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده بودیم و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم ضمن ارائه نمایشی از کاراته پرقدرت ایران، مدال‌های بیشتر و خوشرنگ تری با نیز به دست آوریم.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ملی در بخش انفرادی با برگزاری چند مرحله مسابقات انتخابی و با حضور داوران رسمی و اصحاب رسانه بدون کوچک‌ترین چالشی انتخاب گردید. طی همین مراحل باعث شد آنها که شایسته بودند با موفقیت در این آزمون‌ها و از میدان مبارزه جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت فنی و آمادگی جسمانی نفرات تیم ملی گفت: همانگونه که عرض کردم برنامه‌های ما به خوبی اجرا شد. همه نفرات تیم در بهترین شرایط فنی و آمادگی جسمانی قرار دارند و مترصد شروع مسابقات هستند تا رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز شده و بتوانند در هانگژو بهترین خود باشند. اگر این هدف محقق شود، شک نداشته باشید که تیم ملی نتیجه خوبی خواهد گرفت.

هروی افزود: در برنامه‌های ما حضور در یک تورنمنت بین المللی به عنوان میدان تدارکاتی پیش بینی شده بود که این امر میسر نشد. بر همین اساس از شرایط موجود در داخل کشور بهترین بهره را برده و با دعوت از قهرمانان خوب کاراته ایران در اردوی آماده سازی به نوعی شبیه سازی کردیم تا اعضای تیم به لحاظ روحی، روانی به شرایط مسابقه رسمی نزدیک شوند.

وی با تبریک موفقیت‌های اخیر ورزش ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: خدا را شکر که تکواندو به نمایندگی رشته‌های ورزشی رزمی در ایران پرچمدار موفقیت‌ها بودند و جا دارد به همه دوستان و عزیزان در این فدراسیون تبریک عرض کنم. دو هفته قبل هم تیم‌های رده سنی پایه کشورمان نیز نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد و امیدواریم با موفقیت در هانگژو این پازل را تکمیل کرده و به استقبال مسابقات جهانی اسپانیا برویم.

سرمربی تیم ملی در پایان از مردم ایران درخواست کرد فرزندان خود در تیم ملی را از دعای خیر محروم نکنند و ما نیز همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم و امام صادق (ع) خبرهای خوبی را به ایران مخابره کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ