فوتسال ایران بزرگی خودش را نشان داد/ جوانان تشنه گلزنی بودند

اقتصاد ایران: سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون معتقد است در دیدار برابر ونزوئلا در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی بزرگی فوتسال ایران را نشان دادند و بازیکنان جوان تشنه گلزنی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور اول رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان دوشنبه ۲۶ شهریور به پایان رسید و تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با نتیجه ۷ بر یک از سد ونزوئلا عبور کند و شروع مقتدرانه ای داشته باشد. در دیگر دیدار این گروه هم فرانسه توانست با نتیجه ۶ بر ۳ از سد گواتمالا عبور کند.

اسماعیل تقی پور، کارشناس فوتسال و سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط تیم ملی در این بازی و بازی های پیش رو پرداخت.

بزرگی فوتسال ایران را نشان دادیم

این کارشناس فوتسال در خصوص برتری تیم ملی ایران برابر ونزوئلا گفت: همیشه در هر تورنمنتی بازی های اول سخت است ولی خدا را شکر بازیکنان ما به شکلی تشنه این بازی بودند که بزرگی فوتسال ایران را نشان دادند و کسب چنین نتیجه ای در بازی اول سخت است. امیدوارم صلابتی که در این بازی داشتیم ادامه داشته باشد و بازی به بازی از این هم بهتر بشویم.

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم در بازی گفت: وحید شمسایی در این دیدار تلاش کرد از همه بازیکنان تیم استفاده کند که هم همه بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و هم حریفان نتوانند آنالیز دقیقی از سبک بازی ما داشته باشند و ترکیب های مختلفی را به اجرا گذاشت و ان‌شاالله با همین روند ادامه دهیم و به جمع ۸ تیم و حتی ۴ تیم برسیم.

فوتسال ایران بزرگی خودش را نشان داد/ جوانان تشنه گلزنی بودند

بازیکنان ایران تشنه گلزنی بودند

سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون در خصوص عملکرد خوب بازیکنان جوان در این دیدار گفت: بازیکنان جوان ما نشان دادند عطش بالایی برای این بازی ها دارند و کاملا آماده بودند و با گلزنی نشان دادند تشنه گلزنی هستند. در این بازی هم خوب دفاع کردیم و هم خوب حمله کردیم.

وی در خصوص دو دیدار آینده تیم ملی برابر گواتمالا و فرانسه گفت: به نظرم گواتمالا تیمی نیست که بتواند حریف ایران شود شاید دیدار با فرانسه کمی سخت باشد که آن هم بعید می دانم حریف ملی پوشان شوند و احتمالا با نتیجه نزدیک از پس فرانسه بر می آییم. اما باید مقتدرانه بازی کنیم تا لرزه بر اندام رقیبان در مراحل بعد بیندازیم.

اسماعیل تقی پور در پایان درباره دور اول این بازی ها گفت: دیدار اول تیم ها حاکی از آن است که جام جهانی خوب و باکیفیتی را شاهد هستیم. با وجودی که خیلی از تیم ها پوست اندازی کرده اند اما همچنان کیفیت بالایی دارند و رقابت تیم ها نزدیک است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ