رژیم صهیونیستی مجبور به تحویل پیکر مجری اردنی عملیات الکرامه شد

اقتصاد ایران: در پی اعتراضات مردمی در اردن، رژیم صهیونیستی مجبور شد پیکر ماهر الجازی مجری عملیات شهادت طلبانه در گذرگاه الکرامه که به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست منجر شد را به اردن تحویل دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الجزیره، در پی فشارهای مردمی در اردن و برپایی تظاهرات مختلف در این کشور، رژیم صهیونیستی مجبور شد پیکر مجری عملیات شهادت طلبانه در منطقه الکرامة واقع در مرز اردن و رژیم صهیونیستی را به این کشور تحویل دهد.

وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد که پیکر ماهر الجازی شهروند اردنی را تحویل گرفته است تا بعد از تحویل به خانواده در سرزمین اردن به خاک سپرده شود.

ماهر الجازی یک نظامی بازنشسته اردنی بود که به عنوان راننده کامیون فعالیت می‌کرد. وی در گذرگاه الکرامه به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرد که به دنبال آن سه صهیونیست به هلاکت رسیده و خود نیز به ضرب گلوله اشغالگران شهید شد.

در همین رابطه ارتش رژیم صهیونیستی حفر خندق در طول نوار مرزی با اردن را از ترس تکرار عملیات‌های ضدصهیونیستی در این منطقه به ویژه طوفان الاقصی و نفوذ خودروها و کامیون‌ها آغاز کرده است.

حفر خندق مذکور در منطقه وادی عربه و در یک بخش بیابانی انجام می‌شود. ارتش این رژیم اعلام کرده است که در سایه نبود حصار مرزی در صدها کیلومتر از این منطقه، حرکت و رفت و آمد خودروها آسان انجام می‌شود و احتمال تکرار عملیات ضد صهیونیستی وجود دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که کابینه این رژیم بودجه‌ای برای ساخت حصار در نوار مرزی شرقی اختصاص نداده و ارتش مجبور شده در این منطقه خندق حفر کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ