مایکروسافت، آفیس ۲۰۲۴ بدون نیاز به اشتراک ماهانه را منتشر کرد

اقتصاد ایران: مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از آفیس ۲۰۲۴ را منتشر کرده است که نیازی به اشتراک ماهانه ندارد.

مایکروسافت به‌تازگی نسخه‌ی جدیدی از آفیس LTSC 2024 را منتشر کرده که برای کسب‌وکارها و سازمان‌هایی طراحی شده است که نیاز به یک راه‌حل پایدار و بدون نیاز به اتصال مدوام به اینترنت دارند.

بنابر بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، این نسخه به‌ویژه برای صنایعی مانند بهداشت و درمان، تولید و دستگاه‌های کنترل فرایند که نمی‌توانند به‌روزرسانی‌های مکرر را انجام‌ دهند، بسیار مناسب است. مجموعه‌ی آفیس LTSC 2024 شامل تمام ویژگی‌های نسخه‌های قبلی آفیس به‌همراه تعدادی از ویژگی‌های جدیدی می‌شود که در Microsoft 365 Apps for enterprise وجود دارد.

این ویژگی‌ها شامل نمودارهای پویا به‌همراه بیش از ۱۲ تابع جدید متنی و آرایه‌ای در Excel، گزینه‌های جست‌وجوی پیشرفته و ایجاد جلسه در Outlook و بهبودهای عملکرد، امنیت و دسترسی‌پذیری می‌شود. نسخه‌ی مذکور از آفیس برای پنج سال تحت سیاست چرخه‌ی عمر ثابت پشتیبانی می‌شود و می‌تواند در کنار Microsoft 365 Apps در محیط‌های ترکیبی مستقر شود. این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا به‌راحتی محیط‌های ترکیبی از نرم‌افزارهای آفیس را مدیریت کنند.

یکی از مزایای اصلی آفیس LTSC 2024 این است که نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت نمی‌کند. ویژگی یادشده در دستگاه‌هایی که باید به مدت طولانی بدون تغییر باقی بمانند، مانند تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های آزمایشگاهی، بسیار به کار می‌آید.

مقالات مرتبط
  • مایکروسافت آفیس ۲۰۲۴ بدون اشتراک پولی از راه می‌رسد
  • کوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایکروسافت برای کسب‌وکارها

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که این نسخه از آفیس از اول اکتبر (۱۰ مهر ۱۴۰۳) برای همه‌ی مشتریان تجاری و دولتی در دسترس خواهد بود و شامل برنامه‌های Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote و Access برای ویندوز و Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote برای مک است.

در نهایت آفیس LTSC 2024 راه‌حلی ارزشمند برای مشتریانی است که نیاز‌ به نگه‌داشتن برنامه‌های آفیس خود در محل دارند و نمی‌خواهند از قابلیت‌های مبتنی‌بر Microsoft 365 استفاده کنند. این نسخه به مشتریان امکان می‌دهد تا از ابزارهای کاربردی مایکروسافت با بهبودهای جدید بهره‌مند شوند، بدون اینکه نیاز به اتصال دائمی به اینترنت داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ