حماس:همه گروه‌های مقاومت در آمادگی و هماهنگی کامل قرار دارند

اقتصاد ایران: یکی از رهبران ارشد حماس با بیان اینکه اشغالگران به هیچ هدفی در جنگ علیه غزه نرسیدند، تاکید کرد که همه گروه‌های مقاومت در آمادگی و هماهنگی کامل قرار دارند و طوفان الاقصی ثابت کرد اسرائیل قادر به محافظت از خودش هم نیست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «طاهر النونو» از رهبران ارشد جنبش حماس طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی گفت که نبرد طوفان الاقصی، ثابت کرد رژیم اشغالگر یک موجودیت شکننده بوده و نمی‌تواند به خودش تکیه و از خودش محافظت کند.

النونو در گفتگو با شبکه الاقصی اظهار داشت: بعد از اینکه رژیم اشغالگر همچون بالونی باد کرده بود که همه از آن می‌ترسیدند، دیدیم این رژیم در معرض ضربات سنگینی از غزه، لبنان، یمن و عراق قرار گرفت.

وی افزود: رژیم اشغالگر در تحقق هیچ یک از اهداف خود در جنگ علیه غزه موفق نشد و رزمندگان مقاومت، طی چند ساعت خطوط دفاعی صهیونیست‌ها را روی زمین نابود کردند.

این رهبر حماس تصریح کرد: همه گروه‌های فلسطینی در مقاومت ضد اشغالگری حضور دارند و رابطه میان آنها قوی و مبتنی بر گزینه مقاومت و مقابله با دشمن صهیونیستی است.

وی همچنین تاکید کرد: ما به همه عرصه‌هایی که به گزینه مقاومت ضد اشغالگران و اخراج آنها از سرزمین فلسطین پایبند هستند، افتخار می‌کنیم. این روزها می‌بینیم که مقاومت در کرانه باختری شاهد توسعه فزاینده، سریع و قوی در مقابله با دشمن اشغالگر است.

طاهر النانو در پایان گفت: حماس یک جنبش مقاومت فلسطینی است که از وجب به وجب خاک فلسطین، بدون تبعیض و تمایز دفاع می‌کند. ما از همه رهبران آزاده در جهان عرب می‌خواهیم تا اقدامی جدی برای توقف جنگ نسل کشی نازی‌های صهیونیست علیه مردم فلسطین در نوار غزه انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ