۵۰۰ سرباز در ۲۰ رشته مهارت آموزی در اصفهان رقابت کردند

اقتصاد ایران: اصفهان -جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۵۰۰ نفر از سربازان وظیفه از نواحی بسیج و یگان‌های مستقر در استان اصفهان در ۲۰ رشته به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی فتحیان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مسابقات مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح استان که در محل سازمان فنی حرفه‌ای اصفهان برگزار شد گفت: این دومین دوره مسابقه مهارت آموزی سربازان استان است که در ۲۰ رشته مهارتی با حضور ۵۰۰ نفر از سربازان وظیفه برگزار شد.

فتحیان خاطر نشان کرد بعد از موفقیت در رقابت‌های عملی و کتبی در مرحله استانی در هر رشته، سه نفر برتر که در مجموع شصت نفر خواهند شد به مرحله کشوری که در آذرماه سال جاری برگزار می‌گردد راه می‌یابند.

جانشین سپاه صاحب الزمان اصفهان بیان کرد: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از سال ۱۳۹۶ مأموریت خود را آغاز کرده و کارکنان وظیفه در زمینه مهارت آموزی ایفای نقش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدا تاکنون به بیش از ۶۰۰ نفر از کارکنان وظیفه که در دوره‌های مهارتی شرکت کرده‌اند تسهیلات اشتغال زایی اهدا شده که این اقدام با توجه تأکیدات فرمانده معظم قوا برای توانمندسازی، تکریم منزلت و ایجاد آمادگی لازم برای اشتغال کارکنان وظیفه پس از خدمت سربازی انجام می‌شود.

فتحیان تاکید کرد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای برتر و همچنین ایجاد انگیزه و شور و نشاط بین کارکنان وظیفه در سه حوزه امداد و نجات ورزشی، حوزه فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: سربازان در حرفه‌های حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، نرم افزار برنامه نویسی پایتون، تعمیر سخت افزار تلفن همراه، برنامه نویسی توسعه دهنده PHP با WEB ، خیاطی مردانه، آشپزی سنتی، نانوایی سنتی لواش، آرایشگری مردانه، عکاسی دیجیتال، تعمیر سیستم برق خودرو، ساخت درب و پنجره پروفیل آهنی، برق کار ساختمان، برنامه نویسی معماری AUTO CAD، تعمیر ونصب دوربین‌های مداربسته، نصب وتعمیر کولرهای گازی پنجره‌ای و اسپیلیت، تعمیرکار آبگرمکن دیواری و پکیج، سرویس کارخودرو و تعمیرکار خودروی سبک در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

جانشین سپاه اصفهان تاکید کردند: رشته‌های این رقابت همان گرایش‌ها و تخصص‌های مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که متناسب با نیاز بازار کار طراحی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که منتخبان استان در رقابت‌های کشوری به عناوین برتر دست پیدا کرده و ظرفیت استان اصفهان در این موضوع را اثبات کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ