حملات ادامه‌دار موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

اقتصاد ایران: حزب الله لبنان حملات جدیدی علیه مواضع نظامیان صهیونیست در الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یونیوز لبنان، حزب‌الله لبنان در بیانیه ه‎ایی از حملات موشکی جدید به پایگاه‌ها و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان شامگاه امروز (دوشنبه) حملات موشکی جدیدی به شمال فلسطین اشغالی انجام دادند و الجلیل غربی را به آتش کشیدند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد، در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن به شهرک‌های جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مواضع و جنگ افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله راکتی و موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قراردادن یک جنگ افزار نظامی اشغالگران با موشک در اطراف مقر نظامی رویسات العلم در تپه‌های کفرشوبای اشغالی خبر داد.

در بیانیه دیگری حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات فنی دشمن در پایگاه جاسوسی «رامیا» را با یک موشک هدف قرار داده و آن را از بین برده است.

در بیانیه جداگانه دیگری همچنین، حزب‌الله که شامگاه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با موشک‌های هدایت شونده محل استقرار جنگ افزارهای دشمن را در اطراف پایگاه نظامی رامیا هدف قرارداد که موشک‌ها به دقت به اهداف اصابت کردند و علاوه بر آتش سوزی در محل، تلفات قطعی به دشمن وارد کرده است.

این بیانیه در ادامه افزود: رزمندگان مقاومت بار دیگر و بلافاصله پس از به آتش کشیدن محل استقرار ادوات نظامی دشمن در رامیا، نیروهای پشتیبانی اشغالگران را نیز هنگام ورود به محل انفجار با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند و این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد و طی آن شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.‌

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ