اتحاد توسعه‌دهندگان لانچرهای اندروید برای فشار به گوگل به‌منظور رفع مشکلات

اقتصاد ایران: چند گروه از توسعه‌دهندگان لانچرهای اندروید، برای فشار به گوگل به‌منظور رفع مشکلات لانچرهای شخص ثالت اتحادیه‌ای تشکیل داده‌اند.

بنابر گزارش 9to5google، توسعه‌دهندگان لانچرهای شخص ثالث اندروید، ازجمله Nova و Lawnchair و Niagara به‌تازگی تصمیم گرفته‌اند تا با همکاری یکدیگر گوگل را متقاعد کنند که مشکلات تجربه‌ی کاربری این اپلیکیشن‌ها را برطرف کند.

این تصمیم به‌دلیل کاهش کیفیت تجربه‌ی کاربری لانچرهای شخص ثالث اندروید در سال‌های اخیر گرفته شده است. تغییرات متعدد در سیستم‌عامل اندروید باعث شده است که عملکرد این لانچرها با مشکلاتی مواجه شود که ازجمله‌ی این مشکلات می‌توان‌ به عملکرد نادرست انیمیشن‌ها و ژست‌های حرکتی تا لگ‌های گاه‌و‌بی‌گاه حین استفاده‌ی عادی اشاره کرد.

اتحاد توسعه‌دهندگان لانچرهای اندروید با جمع‌آوری بازخورد کاربران، قصد دارند گوگل را به بهبود عملکرد این اپلیکیشن‌ها وادار کنند. به‌ همین منظور، نظرسنجی بزرگی ترتیب داده شده است که نتایج آن قرار است در رویدادی در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۳) به تیم اندروید و گوگل ارائه شود.

این نظرسنجی شامل سؤال‌هایی درباره‌ی نسخه‌ی سیستم‌عامل، دستگاه، لانچر و روش ناوبری کاربران است. توسعه‌دهندگان امیدوارند که با جمع‌آوری اطلاعات بیشتر، بتوانند داده‌های بهتری به گوگل ارائه دهند و مشکلات موجود را برطرف کنند.

مقالات مرتبط
  • مایکروسافت لانچر در اندروید به هوش مصنوعی کوپایلت مجهز شد
  • این لانچر زبان طراحی «متریال یو» گوگل را در همه اپلیکیشن‌ها اعمال می‌کند

یکی از مشکلات اصلی که کاربران با آن مواجه هستند، عملکرد نادرست برخی از ویژگی‌ها مانند منو اپلیکیشن‌های اخیر و گزینه‌های اسکرین‌شات و انتخاب مخصوصاً در گوشی‌های پیکسل گوگل است. همچنین، در برخی دستگاه‌ها اطلاعات مهمی مانند تخصیص رم و داده‌های دیگر دستگاه به‌درستی نمایش داده نمی‌شود. این مشکلات باعث شده‌اند تا تجربه‌ی کاربری لانچرهای شخص ثالث به‌شدت تحت‌تأثیر قرار گیرد و کاربران نتوانند از تمامی قابلیت‌های دستگاه خود بهره‌مند شوند.

توسعه‌دهندگان لانچرهای شخص ثالث امیدوارند که با ارائه‌ی بازخوردهای کاربران به گوگل، بتوانند تغییرات لازم را در هسته سیستم‌عامل اندروید ایجاد کنند و تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کنند. این اقدام نشان‌دهنده‌ی اهمیت بازخورد کاربران و همکاری توسعه‌دهندگان برای بهبود تجربه‌ی کاربری در دنیای فناوری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ