کرسی تلاوت قرآن تبدیل به یک جریان پررنگ در مساجد شود

اقتصاد ایران: کرمان_امام جمعه کرمان گفت:کرسی تلاوت قرآن تبدیل به یک جریان پررنگ در مساجد شود و این مهم گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، عصر دوشنبه در مراسم افتتاح رسمی طرح " مسجد؛ پایگاه قرآن" به همراه رونمایی از کرسی‌های تلاوت قرآن کریم مساجد که توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان انجام شد؛ آن را اقدامی بسیار زیبا، جذاب و همراه با فکر نو در رابطه با ترویج کتاب هدایت انسان دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن قدردانی ویژه از مدیرکل ارشاد؛ گفت: امیدواریم کاری بسیار ماندگار و مؤثر و باعث جوانان و نوجوانان به مسجد و روی آوردن به قرآن و رونق مسجد شود.

وی افزود: انشاالله جوانان با انگیزه مضاعف پای کتاب وحی نشسته و آرام آرام از کرسی تلاوت به صحنه عمل و آنچه قرآن می‌خواهد، وارد شوند زیرا قرآن کریم جاذبه فوق العاده دارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه طرفداران قرآن کریم در مشرق زمین بسیار زیاد و قرآن در رأس همه کتب آسمانی قرار دارد؛ اظهار کرد: وقتی انقلاب پیروز شد یکی از علما مسافرتی با ۱۰ ساعت پرواز به کشورهای شرقی داشت و آنجا دیده بود نام فرزندان یک خانواده سید محمد بهشتی، فیضیه، مرتضی مطهری و… است و توضیح داده بود زیرا کانون قرآن ایران است.

امام جمعه کرمان ضمن قدردانی مجدد از دست اندکاران کرسی تلاوت مساجد تصریح کرد: قاریان شهر کرمان هم الحمدلله هم توانمند و برجسته‌اند و هم حرف برای گفتن دارند و هم برنامه قابل ارائه؛ ان‌شاءالله هیئت امنا بستر را فراهم کنند تا کرسی تلاوت تبدیل به یک جریان پررنگ در مساجد شود و این مهم گسترش یابد و همه مساجد شهر را پوشش دهد و هر کس در هر نقطه‌ای از این کرسی‌ها بهره ببرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ