تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون مستلزم مساعدت دستگاه‌های ملی

اقتصاد ایران: اهواز _ استاندار خوزستان گفت: تکمیل باقیمانده طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون با استفاده از امکانات استانی امکانپذیر نیست و این امر مستلزم مساعدت دستگاه های ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه دوشنبه در شست بررسی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون گفت: تاکنون بر اساس گزارشات ۶۲ درصد از طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون اجرا شده و طی سال‌های اخیر روند اجرایی آن شتاب و پیشرفت چشمگیری داشته است، با این وجود با توجه به هزینه‌های مورد نیاز برای تداوم اجرای آن به سرانجام رساندن میزان باقیمانده از این طرح با استفاده از امکانات استانی امکانپذیر نیست و این امر مستلزم دغدغه مندی و مساعدت دستگاه‌های ملی است.

وی افزود: برای فصل بارندگی باید آمادگی کامل داشته باشیم تا مشکل حادی رخ ندهد البته بخشی از آب گرفتگی‌ها اجتناب‌ناپذیر است و در تمام کشورها بروز پیدا می‌کند.

حسینی محراب ادامه داد: با استفاده از اطلاعات شبکه و پیش‌بینی وضعیت جوی، آمادگی و تدارک لازم برای مقابله با آبگرفتگی‌ها در دستور کار باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: فاینانس طرح‌های حوزه آبفا پیگیری خواهد شد و توضیحات لازم را برای رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی از طریق مکاتبه تشریح خواهیم کرد تا روند انجام طرح‌های فاینانس تسریع شود چرا که زیرساخت آب و فاضلاب نقش حیاتی در رفاه مردم دارد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول از هم اکنون اقدامات لازم نظیر لایروبی رودخانه‌ها و نهرها و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات لازم را انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ