رؤیای بیل گیتس به حقیقت پیوست؛ مایکروسافت با ایجنت‌های هوش مصنوعی، مقیاس و سوددهی کسب‌وکارها را گسترش می‌دهد

اقتصاد ایران: مایکروسافت با معرفی ایجنت‌های کوپایلت، رؤیای بیل گیتس درباره‌ی هوش مصنوعی را به واقعیت تبدیل کرد.

بنابر گزارش Windows Central، در رویداد ویژه‌ای که اخیراً مایکروسافت برگزار کرد، رؤیای بیل گیتس برای ایجاد ایجنت‌های هوش مصنوعی به واقعیت پیوست.

رویداد اخیر مایکروسافت با معرفی ایجنت‌های کوپایلت همراه بود که به کاربران کمک می‌کنند تا وظایف خود را هوشمندانه‌تر و کارآمدتر انجام دهند. این ایجنت‌های هوش مصنوعی توانایی‌های فراوانی دارند و می‌توانند در زمینه‌های مختلفی از‌جمله مدیریت ایمیل و نوشتن اسناد و حتی برنامه‌ریزی جلسات به کاربران کمک کنند.

کلید کوپایلت برای کیبورد کامپیوترهای ویندوزی

بیل گیتس، هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت، از مدت‌ها پیش به‌دنبال ایجاد نوعی سیستم هوش مصنوعی بود که بتواند به کاربران در انجام وظایف روزمره کمک کند. این رؤیا اکنون با معرفی کوپایلت‌ها به واقعیت پیوسته است. هوش مصنوعی مایکروسافت با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی، می‌توانند به‌طور‌ خودکار وظایف مختلفی را انجام دهند و به کاربران در صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره‌وری کمک کنند.

یکی از ویژگی‌های اصلی هوش مصنوعی مایکروسافت، توانایی آن‌ها در یادگیری از تعاملات کاربران است. این یعنی هرچه بیشتر از کوپایلت‌ها استفاده کنید، آن‌ها بهتر می‌توانند نیازها و ترجیحات شما را درک کنند و خدمات بهتری ارائه دهند. این ویژگی باعث می‌شود که کوپایلت‌ها به‌‌مرور‌زمان به دستیار شخصی هوشمند تبدیل شوند که می‌توانند به‌طور دقیق‌تر و کارآمدتر به شما کمک کنند.

مقالات مرتبط
  • مایکروسافت اضافه‌کردن کوپایلت به اپ‌های ویندوزی را برای توسعه‌دهندگان ممکن کرد
  • کوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایکروسافت برای کسب‌وکارها

در این رویداد، مایکروسافت اعلام کرد که کوپایلت‌ها به‌زودی در محصولات مختلف این شرکت ازجمله مایکروسافت ۳۶۵ و ویندوز ۱۱ ادغام خواهند شد. این ادغام به کاربران امکان می‌دهد تا از توانایی‌های هوش مصنوعی در تمامی جنبه‌های کاری و شخصی خود بهره‌مند شوند. به‌عنوان‌ مثال، کوپایلت‌ها می‌توانند به‌طور‌ خودکار ایمیل‌های شما را دسته‌بندی و اسناد را بر‌اساس نیازهای شما تنظیم کنند و حتی پیشنهادهایی برای بهبود بهره‌وری ارائه دهند.

در‌نهایت، معرفی هوش‌های مصنوعی‌ مایکروسافت موسوم‌ به کوپایلت‌ها، نشان‌دهنده‌ی تعهد مایکروسافت به نوآوری و استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود زندگی کاربران است. این عوامل هوش مصنوعی نه‌تنها می‌توانند به کاربران در انجام وظایف روزمره کمک کنند؛ بلکه به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش بهره‌وری و کارایی در محیط‌های کاری و شخصی عمل کنند. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، انتظار می‌رود که کوپایلت‌ و فناوری‌های هوش مصنوعی متصل به آن، به‌زودی به یکی از ابزارهای ضروری در زندگی دیجیتال کاربران تبدیل شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ