بیرون استقلال آشفته است/ اول امکانات بدهند بعد انتظار داشته باشند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر الغرافه گفت: با وجود این که داخل تیم همه چیز خوب است اما بیرون استقلال هنوز آشفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور حدود ۹ هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان آبی پوشان تهرانی موفق شدند حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهند. عبدالله یوسف(۵ - گل به خودی)، رامین رضاییان (۸۰) و آرش رضاوند(۸۸) برای استقلال گل زدند.

جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار گفت: به هواداران استقلال تبریک می گویم و تمام کسانی که در تعطیلات بازی های ملی ما را حمایت کردند و توانستند ما را از فشاری که یکسری ناآگاه وارد کرده بودند خارج کنند.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم برای بزرگی استقلال بازی کنیم. پیروزی برای بازیکنان است. از دروازه بان تا خط حمله همه با تمام توان و عالی بازی کردند. برد برای آنهاست و من کار خاصی انجام ندادم. آنها نشان دادند که جایگاه بالایی در این فوتبال دارند. تیم ما با تغییرات زیادی که داشتیم هر روز بهتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای هواداران و بازیکنان بسیار خوشحال هستم . اینها برای تیم زحمت کشیدند برخلاف مدیرانی که برخلاف شان باشگاه رفتار کردند. بعدا در این مورد صحبت خواهم کرد اما فعلا می خواهم به هواداران تیم تبریک بگویم.

نکونام ادامه داد: الغرافه تیم قوی و خوبی بود. به همین خاطر سعی کردیم خط حمله این تیم را از کار بیندازیم. ما بازیکنانی داریم که می توانند در دو سیستم بازی کنند به همین خاطر این فصل مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همیشه مدیون هواداران استقلال هستم. چه زمانی که بازی می کردم چه امروز که سرمربی هستم و هر لحظه ممکن است من را برکنار کنند. همیشه تمام توانم را برای این تیم گذاشته ام. از این که هواداران کنار ما بودند وظیفه مان سنگین تر است.

جواد نکونام ادامه داد: ما بیرون تیم از نظر پشتیبانی ضعیف است و کسی دنبال ما نیست. داخل تیم مشکل نداریم اما بیرون مشکل داریم. با آقای سمیعی و شهریاری صحبت کردم وامیدوارم که این مشکلات حل شود. باید شرایط را برای من فراهم کنند بعد خواسته داشته باشند. گفتم دستیار خارجی بیاورند اما نیاوردند. بیرون تیم ما آشفته است و کار داریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ