پیروزی شیرین برای آبی‌های ایران/ استقلال از دو «بحران» عبور کرد!

اقتصاد ایران: تیم فوتبال استقلال که هم در روزهای اخیر درگیر اتفاقات حاشیه ای تغییر سرمربی و ورزشگاه محل برگزاری دیدار با الغرافه بود، با پیروزی برابر نماینده قطر از این دو بحران به سلامت عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور حدود ۹ هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان آبی پوشان تهرانی موفق شدند حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهند. عبدالله یوسف(۵ - گل به خودی)، رامین رضاییان (۸۰) و آرش رضاوند(۸۸) برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی(کارت زرد)، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور(۷۱ ابوالفضل جلالی)، دیدیه اندونگ، زبیر نیک نفس(۸۴ آرش رضاوند)، محمدحسین اسلامی(کارت زرد)( ۷۷ مهرداد محمدی)، جلال الدین ماشاریپوف(۸۴ کاکوتا)، گوستاوو بلانکو.

پیروزی شیرین برای آبی‌های ایران/ استقلال از دو «بحران» عبور کرد!
ترکیب استقلال در دیدار برابر الغرافه قطر

ورزشگاهی که بالاخره به فریاد رسید

در شرایطی که استقلال نتوانست از ورزشگاه آزادی برای میزبانی استفاده کند و حرف و حدیث در مورد ورزشگاه شهدای شهر قدس هم زیاد بود، در نهایت با تلاش‌هایی که صورت گرفت این ورزشگاه برای بازی آماده شد و در «بی ورزشگاهی» فوتبال ایران به فریاد استقلال رسید و با همه نقص هایی که داشت، میزبان آبی پوشان برابر الغرافه قطر بود.

شروع استقلال با گل به خودی حریف

شاگردان جواد نکونام در همان دقایق ابتدایی حملات خود را روی دروازه مهمان قطری پی ریزی کردند که در دقیقه پنجم ارسال رامین رضاییان از سمت راست محوطه جریمه حریف پس از برخورد به عبدالله یوسف مدافع الغرافه به سمت دروازه رفت و خیلی زود آبی های ایران را به گل رساند.

برتری فنی استقلال در نیمه اول

آبی پوشان تهرانی که در نیمه اول تیم برتر میدان بودند حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند و هر چند یک گل زدند اما در زدن ضربات نهایی کم دقت بودند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر به پایان برسد.

پیروزی شیرین برای آبی‌های ایران/ استقلال از دو «بحران» عبور کرد!
بلانکو با وجود تلاش زیاد نتوانست برای آبی ها گلزنی کند

زمین مانع بزرگ دو تیم

با وجود تلاش هایی که صورت گرفته بود تا زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس بتواند شرایط برگزاری دیدار اول استقلال در لیگ نخبگان آسیا را داشته باشد اما با گذشت دقایقی از بازی و دوندگی بازیکنان روی آن، مشخص شد این چمن وضعیت نامناسبی دارد و هر چه از زمان بازی گذشت اوضاع بدتر شد تا جایی که بازیکنان دو تیم قادر به دادن چند پاس روی زمین نبودند.

رامین رضاییان و گل زیبای انفرادی

بازیکن فصل جدید استقلال که یکی از بهترین های این تیم در لیگ برتر بود، در این دیدار هم نمایش قابل قبولی داشت و در دقیقه ۸۰ کار تیم الغرافه را تمام کرد و با نفوذ از سمت راست و عبور دادن توپ از بین پاهای بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای زمینی برای دومین بار دروازه تیم قطری را باز کرد تا آبی پوشان به یک برتری شیرینی برسند.

پیروزی شیرین برای آبی‌های ایران/ استقلال از دو «بحران» عبور کرد!
رامین رضاییان بهترین بازیکن استقلال در این دیدار بود

تعویض هایی برای بهتر شدن

هر چند زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس اجازه نمایش بهتر به آبی پوشان و البته الغرافه را نداد با این حال تعویض هایی که جواد نکونام در دقایق پایانی انجام داد روند هجومی آبی پوشان را بهتر کرد و این تیم هم در حفظ آرامش خط دفاعی اش موفق بود و هم این که توانست موقعیت های دیگری را روی دروازه مهمان قطری ایجاد کند.

رضاوند تیر خلاص را زد

در دقایق پایانی استقلال که نمایش خوبی در این دیدار داشت توسط یکی از تعویض هایش به گل سوم رسید تا کار تیم قطری را تمام کند. آرش رضاوند که زمان زیادی از حضورش در زمین نگذشته بود در یک رفت و برگشت داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای زمینی که به بازیکنان روی خط دروازه هم برخورد کرد دروازه حریف را باز کرد تا تیر خلاص را به تیم قطری بزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ