لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی/نقش مهم رسانه ها در فرزندآوری

اقتصاد ایران: ارومیه - معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی تاکید کرد و گفت: رسانه ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی دوشنبه شب در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهنگی - هنری زرسا اظهار کرد: در آذربایجان غربی قانون جوانی جمعیت از ابتدای ابلاغ این موضوع و قانون مورد توجه بوده و کمیته‌های نیز شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کمیته مقابله با سقط جنین از موارد مهمی بود که در این استان شکل گرفت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهش خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی در این زمینه اقدامات چشمگیری انجام شده است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه از حمایت تشکل‌های مردمی فعال در زمینه اجرای قانون جوانی خبر داد و افزود: این تشکل‌ها در زمینه فرهنگ سازی و مردمی سازی جمعیت جوانی نقش مهمی بر عهده دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و دبیر اجرایی دومین جشنواره فرهنگی و هنری زرسا نیز در این آئین گفت: از آثار انبوه رسیده ،۸۶۲ اثر مورد ارزیابی دقیق اساتید و داوران قرار گرفت و نامزدهای بخش‌های مختلف مشخص شدند.

مهدی فتاحی ادامه داد: جلب توجه نخبگان فرهنگی، علمی، پژوهش، اجتماعی و سیاسی از جمله مهمترین ارکان این جشنواره است تا ضرورت‌های افزایش جمعیت و فرزند آوری را در جامعه نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جلب توجه نخبگان فرهنگی، علمی، پژوهش، اجتماعی و سیاسی از جمله مهمترین ارکان این جشنواره است تا ضرورت‌های افزایش جمعیت و فرزند آوری را در جامعه نشان دهیم.

فتاحی گفت: این جشنواره در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در موضوع خطیر جمعیت و فرزندآوری جامه عمل بپوشانیم، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از آثار انبوه رسیده ،۸۶۲ اثر مورد ارزیابی دقیق اساتید و داوران قرار گرفت و نامزدهای بخش‌های مختلف مشخص شدند، اضافه کرد: اصول اصلی افزایش و رشد جمعیتی در هر کشور مبنی بر فرهنگ آن جامعه است و از این رو تمامی مباحث این جشنواره بر دایره فرهنگ سازی افزایش جمعیت در کشورمان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ