۵ رویداد هنری در استان زنجان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: زنجان-مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری پنج رویداد هنری در ۶ ماهه دوم سال جاری در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رستم خانی در مراسم رونمایی از اعلان ۵ رویداد هنری در سالن جلسات سپاه استان، گفت: این ۵ رویداد هنری در شش‌ماهه دوم سال برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره برگزاری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره سراسری نمایش بسیج با عنوان «سودای عشق» که به دبیری «بهزاد امیری» برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور در سه بخش نمایش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریورماه است.

رستم خانی گفت: مرحله استانی این جشنواره در مهرماه و مرحله کشوری آن در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله استانی نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج که به دبیری حسن «ترخوانه» برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره نیز شامل دو بخش اصلی است.

وی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور تا پنجم آبان‌ماه است که مرحله استانی آن در آبان‌ماه و مرحله کشوری آن نیز آذرماه برگزار می‌شود.

رستم خانی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی موسیقی و سرود بسیج با عنوان «آواری عشق» که به دبیری «رحیم حسین‌خانلو» برگزاری می‌شود، افزود: این جشنواره هم در سه بخش برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سی‌ام مهرماه است و مرحله استانی آن در آبان‌ماه و کشوری آن نیز در آذرماه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره ششمین دوسالانه سراسری عکس بسیج با عنوان «نور» که به دبیری «ناصر محمدی» برگزار می‌شود، بیان داشت: این جشنواره هم در سه بخش اجرا می‌شود.

وی دررابطه‌با جشنواره ملی فیلم بسیج بیان داشت: این جشنواره هم شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، فیلم مستند کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و فیلم‌نامه کوتاه برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ