حزب‌الله لبنان بار دیگر مواضع رژیم صهیونیستی را درهم کوبید

اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در ساختمانی در شهرک اشغالی مطله و تحرکات دشمن در پایگاه بیاض بلیدا را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین خبر داد که حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

جنبش حزب الله لبنان امروز با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو هدف نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

حزب‌الله لبنان دوشنبه شب اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، ساختمانی را در شهرک صهیونیست نشین مطله که نظامیان صهیونیست از آن استفاده می‌کردند، با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه حزب الله، رزمندگان مقاومت در عملیات دیگری، ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی مطله با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه روستاها و خانه‌های جنوب لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه ساختمانی را در شهرک صهیونیست‌نشین «مطله» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی که محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، هدف گرفته و به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه جداگانه دیگری از هدف قرار دادن فعالیت نظامیان این رژیم در پایگاه «بیاض بلیدا» با گلوله‌های توپخانه خبر داد که که گلوله‌ها به اهداف خود به صورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ