«کسیه» الاهلی را پیروز به رختکن فرستاد/ شکست سرخ‌ها در نیمه اول

اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال الاهلی و پرسپولیس با برتری نماینده عربستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده و با قضاوت ادهم مخادمه از اردن و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید. فرانک کسیه تنها گلزن این بازی در نیمه اول بود.

ترکیب الاهلی: ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانز، عبدالله العمار (۵+ ۴۵ - کارت زرد)، زیاد الجهنی، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو، فراس البریکان، ریاض محرز، ایوان تونی

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، ایوب العملود (۲۳- کارت زرد)، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون ارونوف، وحید امیری (۴۵- کارت زرد) و علی علیپور

شروع بازی و گل برای الاهلی

مطابق انتظار تیم الاهلی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه دو بازی، روی پاس زیبای ریاض محرز، فرانک کسیه با گندوز تک به تک شد و توانست با ضربه‌ای محکم دروازه پرسپولیس را باز کند تا نماینده عربستان شروع بسیار خوبی داشته باشد.

در دقیقه ۷ بازی موقعیت خوبی برای علی علیپور به وجود آمد تا با ادوارد مندی تک به تک شود اما آفساید او توسط کمک داور اعلام شد.

در دقیقه ۹ بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ حمله‌ای را به سمت دروازه الاهلی تدارک دیدند که خط دفاعی الاهلی توپ را دور کرد و در ادامه سروش رفیعی به توپ رسید و ایوب العملود را صاحب توپ کرد اما پاس زمینی این بازیکن به پرسپولیسی‌ها نرسید و خط دفاع الاهلی توپ را دور کرد.

بازیکنان پرسپولیس پس از گلی که دریافت کردند سوار بر بازی شدند و در دقیقه ۱۳ میلاد محمدی سانتر خوبی را روی دروازه الاهلی ارسال کرد امل باز هم مدافعان الاهلی توپ را دور کردند.

در دقیقه ۱۵ بازیکنان الاهلی به سمت دروازه پرسپولیس حمله ور شدند و روی اشتباه کنعانی زادگان ایوان تونی فرصت خوبی به دست آورد اما با هوشیاری سایر بازیکنان پرسپولیس این موقعیت نیز از دست رفت.

در دقیقه ۲۰ بازی، بازیکنان پرسپولیس از سمت راست به محوطه جریمه الاهلی نزدیک شدند که پاس فرشاد احمدزاده به رفیعی رسید و این بازیکن بدون معطلی به توپ ضربه زد که شوت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴ برای پرسپولیس ضربه آزاد شکل گرفت و سروش رفیعی پشت توپ ایستاد و توپ را به سمت محوطه جریمه ارسال کرد که بازیکنان پرسپولیس در آفساید بودند و این موقعیت برای پرسپولیس از دست رفت.

میلاد محمدی و اوستون ارونوف از سمت چپ بارها نفوذ کردند و توپ‌های زیادی را به سمت دروازه الاهلی ارسال کردند که مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از هیچکدام از این توپ‌ها استفاده کنند.

پس از دریافت گل پرسپولیس کاملاً سوار بر بازی بود اما حملات این تیم نتوانست راه به جایی ببرد.

مندی دروازه الاهلی را نجات داد

در دقیقه ۳۵ مسعود ریگی با چشمانی باز توپ را به سمت دروازه الاهلی ارسال کرد که علیپور در میان دو مدافع الاهلی به خوبی با ضربه سر به توپ ضربه وارد کرد که ادوارد مندی توپ را به زیبای دفع کرد و در ادامه توپ به اوستون ارونوف رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت تا دو موقعیت خوب گلزنی برای پرسپولیس از دست رود.

VAR پنالتی پرسپولیس را رد کرد

در دقیقه ۴۰ و روی ضد حمله بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه توپ به اوستون ارونوف رسید و او پس از برخورد با مدافع الاهلی نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد که پس از بازبینی صحنه توسط سیستم داور ویدئویی VAR داور پنالتی را رد کرد.

در دقیقه ۴۴ باز هم با هنرنمایی ارونوف و دربیل زدن چند بازیکن الاهلی او به توپ ضربه زد که مندی توپ را در اختیار گرفت. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ