هشدار هوکشتاین به سران تل آویو درباره هرگونه تشدیدتنش با لبنان

اقتصاد ایران: فرستاده ارشد بایدن به تل آویو هشدارداده که تشدیدتنش باحزب‌الله می‌تواند به جنگ منطقه‌ای بیانجامد و در عین حال، باتوسل به حربه نظامی امکان بازگرداندن ساکنان آواره به شهرک‌های شمالی ممکن نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آموس هوکشتاین» مشاور ارشد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در امور لبنان بار دیگر به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد فرستاده ویژه بایدن در امور لبنان به اسرائیل هشدار داد که تشدید درگیری و تنش با حزب‌الله لبنان می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود.

سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هوکشتاین به سران این رژیم خاطرنشان کرد که با توسل به حربه نظامی قادر نخواهید بود که ساکنان آواره شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی را به خانه‌های خود بازگردانید.

در همین راستا، یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم و هرتسی هالوی بار دیگر بر گسترش عملیات نظامی خود علیه حزب الله برای بازگرداندن ساکنان آواره شمال به شهرک‌های اشغالی خود تاکید کردند.

برغم ادعای مسئولان رژیم صهیونیستی درباره آمادگی برای جنگ با حزب الله، فرستاده آمریکا در لبنان به وزیر جنگ این رژیم هشدار داد که شروع چنین جنگی، می‌تواند به جنگ منطقه‌ای و ورود ایران به جنگ ختم شود.

از سوی دیگر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری بار دیگر تاکید کرد که واشنگتن راه‌حل دیپلماتیک را بهترین راه برای بازگرداندن ثبات و آرامش به شمال اسرائیل می‌داند.

همچنین سخنگوی وزارت خارجه درباره جدیدترین تحولات درباره مذاکرات آتش بس اعلام کرد که واشنگتن طی هفته آتی طرح جدیدی برای آتش بس در غزه با مشارکت میانجی‌گران مصری و قطری ارائه خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ