بهره مندی ۲۹ شهر اردبیل از طرح نهضت ملی مسکن

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۹ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اردبیل از طرح نهضت ملی مسکن بهره مند هستند.

حامد کیخسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اجرای طرح ملی مسکن در اردبیل روستاها فراموش نشده‌اند و در قالب این طرح واگذاری اراضی ملی موجود در حوالی روستاها به خانه اولی‌های روستانشین نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن با قوت و قدرت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۲۹ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در اردبیل نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت گروه ساخت و بنیاد ساخت وارد کار شده و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تاکنون ۷ هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی ثبت نام کرده‌اند که برای ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان زمین تخصیص و یا تحویل داده شده است.

کیخسروی احداث ۵ هزار و ۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که میانگین پیشرفت فیزیکی ۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت در شهرهای اردبیل ۳۲ درصد اعلام شده است.

وی همچنین از مقاوم سازی مساکن روستایی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: استقبال روستاییان از طرح‌های مقاوم سازی مساکن روستایی در اردبیل بی نظیر است به طوری که اردبیل در اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی جزو پنج استان برتر کشور است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل میانگین مقاوم سازی مساکن روستایی در اردبیل را ۵۸ درصد اعلام کرد و گفت: نرخ مقاوم سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ