تعطیلی شرکت آمبولانس متخلف در ورزشگاه شهر قدس به دلیل سهل‌انگاری مرگبار

اقتصاد ایران: در پی گزارش‌ها از خودداری آمبولانس بخش خصوصی در ورزشگاه شهدای شهر قدس از ارائه خدمات به مصدوم، رئیس سازمان اورژانس کشور از تعطیلی موقت این آمبولانس و احتمال ابطال پروانه آن خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز از وبدا جفر میعادفر اعلام کرد که در صورت اثبات تخلف، پروانه عوامل آمبولانس ممکن است باطل شود. این تخلف مربوط به آمبولانسی است که در ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور داشته و متعلق به بخش خصوصی بوده است. متأسفانه این آمبولانس خدمات لازم را به مصدوم ارائه نکرده و به همین دلیل شرکت مرتبط با این آمبولانس به طور موقت تعطیل شده است. همچنین، این پرونده به کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارجاع داده شده تا مجازات نهایی براساس تخلف صورت‌گرفته مشخص شود.

وی افزود: بعد از بررسی در کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد تعطیلی موقت، دائمی یا لغو پروانه مرکز ارائه دهنده آمبولانس مذکور تصمیم گیری خواهد شد.

میعادفر همچنین در مورد موضوع فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز اظهار داشت: این آمبولانس مربوط به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده اما او بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی داشته است.

گقتنیست پیش از بازی الغرافه قطر با استقلال ۲ کارگر برای استفاده از سنگ فرز وارد نیروگاه اصلی برق مجموعه شده و سنگ فرز را به این نیروگاه حدود ۱۹۰ هزار واتی وصل کردند. این اتفاق و سهل انگاری به سرعت منجر به قطع برق کل ورزشگاه و سوختگی این ۲ کارگر شده و طبق برآوردهای ابتدایی پزشکی آن ها دچار سوختگی ۲۵ درصدی شده‌اند.

پس از این اتفاق برخی مدعی شده اند که ویدیوهای منتشر شده نشان از خودداری کارشناسان اورژانس حاضر در محل برای انتقال مصدومان دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ