قرآن نسخه شفابخش و سعادت بشر از ازل تا ابد است

اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: قرآن محکم‌ترین سند سعادت و جامع‌ترین قانون خوشبختی بشر از ازل تا ابد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار عصر دوشنبه در جشن قرآنی و آئین اختتامیه کلاس‌های تابستانی دارالقرآن‌الکریم اظهار کرد: قرآن محکم‌ترین سند سعادت و جامع‌ترین قانون خوشبختی در دنیا و آخرت است و اگر می‌خواهیم تا فرزندانمان در آرامش و سعادت باشند باید به نص صریح این کتاب آسمانی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه شیوه زندگی سعادتمندانه و زندگی اسلامی و آرمانی با یادگیری قرآن میسر می‌شود، خاطرنشان کرد: سبک زندگی قرآنی برای بشریت امروز بهترین روش زیستی است و انسانی که به دنبال نورانیت، معنویت و سعادتمندی است باید سبک زندگی قرآنی را بیاموزد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با تاکید بر اینکه زیستن به روش قرآنی زیستی مومنانه است، تصریح کرد: قرآن کتاب جامع زندگی و دستور العمل اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام باوقار به بعد سیاسی قرآن نیز اشاره کرد و گفت: هر چقدر در جامعه به طرف آموزه‌های قرآنی حرکت کنیم هجمه دشمنان نیز افزایش می‌یابد چرا که تمام تلاش‌های دشمنان این است که ما را از سمت و سوی قرآن دور کنند.

وی مسئله حجاب را جزو ضروریات دین اسلام دانست و ادامه داد: اولین فایده حجاب به خود فرد بر می‌گردد و اگر فرد حجاب داشته باشد در جامعه مورد اهانت قرار نمی‌گیرد و سعادتمندانه زندگی می‌کند ولی اگر حجاب کنار گذاشته شود انسان‌های بوالهوس و شیطان صفت نمی‌گذارند فرد زندگی راحتی را تجربه کند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه در جوامع امروز زندگی غربی ترغیب و ترویج می‌شود، افزود: خانواده در دنیای غرب معنای واقعی خود را از دست داده و امروز با رنگ و لعاب زندگی غربی می‌خواهند ملت‌ها را از آموزه‌های قرآنی و معنای عمیق خانواده دور کنند که عاقبتی جز فساد و نابودی ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ