وزیر بهداشت دستور توقف احکام تعلیق دانشجویان را صادر کرد

اقتصاد ایران: در یک اقدام بی‌سابقه، وزیر بهداشت دستور توقف تمامی احکام تعلیق دانشجویانی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعلیق شده‌اند را صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز ، دکتر مسعود حبیبی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، طی نامه‌ای به دکتر طفرقندی ، وزیر بهداشت، درخواست کرده بود تا بررسی مجدد احکام صادره در خصوص دانشجویان پزشکی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعلیق شده‌اند، صورت گیرد.

وزیر بهداشت دستور توقف احکام تعلیق دانشجویان را صادر کرد

در متن این نامه آمده است : احتراماً با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با رأفت اسلامی با دانشجویان و تأکید رئیس محترم جمهور مبنی بر بررسی مجدد احکام انضباطی صادره با توجه به دستور مقام عالی وزارت، بر مبنای نامه شماره ۱۸۴۹۶/۶۰۶/د مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ طبق نامه پیوست، اجرای کلیه احکام انضباطی دانشجویانی که احکام انضباطی آنان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعلق گرفته و ثبت نام دانشجویان مذکور در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۳) انجام مقتضی صورت پذیرد.

بر اساس این نامه این اقدام به منظور بازنگری و ارزیابی دوباره احکام تعلیقی انجام می‌شود. کمیته‌های انضباطی مربوط به این احکام مأموریت دارند تا با بررسی‌های بیشتر، تصمیمات نهایی را برای رفع تعلیق دانشجویان اتخاذ کنند.

این دستور در پی اعتراضات دانشجویی و درخواست‌های مکرر جامعه دانشگاهی صادر شده است و دانشجویان تعلیق‌شده می‌توانند منتظر تصمیمات جدید در خصوص وضعیت تحصیلی خود باشند.

این اقدام وزارت بهداشت به‌عنوان گامی مثبت در راستای حمایت از دانشجویان و کاهش فشارهای انضباطی مطرح می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی بر فضای دانشگاهی داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ