دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش زنان همواره در پیشرفت جامعه نقشی بی‌بدیلی بوده است، گفت:دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی راویان جایگاه زن در اسلام و تربیت کارشناس مطالعات زن و خانواده بسیج جامعه زنان استان اظهار داشت: اگر در جامعه امروز شاهد انسجام امت اسلامی در جبهه مقاومت و در منطقه هستیم نتیجه کار تبیینی حضرت زینب و درسی است که از عاشورا گرفتیم.

وی عنوان کرد: نقش زنان همواره در پیشرفت جامعه نقشی بی‌بدیلی بوده است تا به امروز که نقش زنان در دفاع مقدس، سازندگی کشور، مسائل تربیتی و آموزشی و پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف علمی که وجود دارد نقش بسیار ارزنده، کارساز، مؤثر و هدایت گرانه در جامعه است.

مهدوی خاطرنشان کرد: ما با قهرمانان و افراد مطرحی در جامعه روبرو هستیم که همه تربیت شدگان دامن زنان پاک و مومنه هستند در حالی که در غرب به عنوان ابزار تبلیغاتی و در عرصه اقتصادی به شکل کالا به زنان نگاه می‌شود و دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند یا از بین ببرد چون در مقابل منافع آنچه در غرب و استکبار از زن برداشت دارند قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از نگاه اسلام زن در جبهه تعالی انسان گام برمی‌دارد و از طرفی دیدگاه غرب در مورد زنان وجود دارد که دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار گرفتند شما با حرکت‌های خودتان در جهت مبارزه با ظلم منافع غرب و استکبار را به خطر انداخته‌اید و آنها با هر چیز که با منافعشان در تضاد باشد مقابله می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی افزود: آنچه استکبار بر علیه زنان، مردم و انقلاب ما با استفاده از فضای مجازی و توطئه‌های مختلف دنبال می‌کند به استعاله فرهنگی به انواع مختلف روی می‌آورند و در وضعیت عفاف و حجاب با حربه‌های مختلف کار را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: استکبار و غرب دلشان برای زن و حقوق زنان نسوخته است برای کشف حجاب در ایران ادعای حقوق بشر و آزادی می‌کنند و بیش از ۴۰ هزار انسان بی دفاع از زن و کودک را به روش‌های مختلف در غزه قتل عام می‌کنند اینجا حقوق بشر نیست و آن موارد مثبتی که به عنوان انسانیت و جایگاه زن از غرب می‌شنویم نیز دروغ می‌گویند و عملکردی ندارند.

مهدوی اظهار کرد: از طرح‌هایی که دشمن دنبال می‌کند وظیفه ما را سنگین می‌کند در بحث جهاد تبیین است که کار تبیینی در برابر توطئه‌های دشمن و استکبار باید انجام دهیم به عنوان مربیانی در این عرصه تلاش می‌کنید معلمینی که در کلاس درس هستید در آستانه شروع سال تحصیلی هستیم و امروز که دشمن با تمام قوا آمده است و جایی که کم می‌آورد با موشک و بمب عمل می‌کند.

وی عنوان کرد: دشمن تمام تلاشش این است که جوانان و نوجوانان ما را از ما بگیرد و ما اطلاعات از تاریخ، سیاست‌ها و وضعیت کشور را در گذشته نتوانستیم برای جوانان به درستی تبیین کنیم دستاوردهایی که امروز ایران اسلامی دارد از عزت و سربلندی کشور به دست آورده است در طول تاریخ و در دنیا از زمانی که قاره اروپا به وجود آمده سابقه نداشته است تاکنون آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بخواهند با خواهش و تمنا با کشوری صحبت بکنند حتی بین خودشان با نگاه تحکمی صحبت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهیدان و مقاومت مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون امروز آمریکایی‌ها در مقابل ایران اسلامی هر روز سفیری را می‌فرستند که خواهشاً پاسخ رژیم صهیونیستی را ندهید و ادعای ابرقدرتی دارند تاکنون کسی در مقابلشان نایستاده است و با همه دنیا از مواضع بالا و زور صحبت کردند این نتیجه ایستادگی شما است که عقب نشینی نداشتید.

وی با تاکید بر اینکه عزت و عظمتی که امروز ایران اسلامی به دست آورده است را باید قدر بدانیم گفت: زمانی نفر اول کشور مجوز صحبت با سفیر آمریکا در ایران را نداشت اما امروز همه کشورهای همسو و غیر همسو دنبال گفتگو و صحبت با مسئولین کشور هستند.

مهدوی اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل از روز اول داده شده و پاسخ نهایی نیز در وقت مناسب داده خواهد شد امنیت در رژیم صهیونیستی کاملاً به هم ریخته است کار فرسایشی را شروع کردیم و اعصاب و روان رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و احساس امنیت ندارند تعدادی از فرماندهان عالی آنها استعفا دادند و وضعیتی به هم ریخته دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سیاستمداران اسرائیلی و رژیم صهیونیستی و سران استکبار اذعان دارند که اسرائیل رو به افول است و کارش تمام است و آمریکایی‌ها اظهار نظر کردند که با تمام کمک‌ها دیگر نمی‌توانیم اسرائیل را نجات دهیم در حالی که ۴۰ هزار نفر را در غزه شهید کردند و غزه با خاک یکسان شده است ولی مردم همچنان مقاومت می‌کنند با وجود مدرن‌ترین امکانات و تسلیحات نظامی پیشرفته‌ای که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داده است اما این رژیم فاسد در مقابل مردم جهادگر غزه ناتوان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ